De afgelopen jaren perfect internet gehad via Ziggo, snel en stabiel. De laatste weken echter minder goede ervaringen. Met name in het weekend op drukke tijdstippen regelmatig instabiel en traag internet dat soms helemaal wegvalt. Ik heb zelf bij Ziggo gewerkt en alle externe factoren zoals bekabeling, AOP, router, randapparatuur etc. al uitgesloten. Lijkt simpelweg een capaciteitsprobleem op drukke tijdstippen in deze wijk.
Opvallend is dat me nu al voor de tweede keer is opgevallen dat enige tijd na het begin van de problemen, de stabiliteit verbetert maar de connectie gecapt lijkt te worden op 45 Mbit (waar ik normaal 120 Mbit haal). Is dit een maatregel die Ziggo in dergelijke gevallen neemt als noodverband?
Opvallend is dat me nu al voor de tweede keer is opgevallen dat enige tijd na het begin van de problemen, de stabiliteit verbetert maar de connectie gecapt lijkt te worden op 45 Mbit (waar ik normaal 120 Mbit haal). Is dit een maatregel die Ziggo in dergelijke gevallen neemt als noodverband?