• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ziggo internet Telefonie en TV geeft storingen.

  • Onderwerp starter Onderwerp starter maartenkoster
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
M

maartenkoster

Ziggo internet Telefonie en TV geeft soms storingen.

Hey Allemaal.

Vorige week viel mijn Ziggo Telefoon uit. En omdat mijn Telefoon ook internet geeft aan de kabel. Heb ik geen internet. Nu vandaag geeft de storing aan alle kanten. Waaronder ook mijn Kabel televisie. Maar de Kabel van TV stoort minder vaak dan de telefoon. Het zijn meestal storingen. En die zijn deze 2 woensdagen gekomen. Ik hoop niet dat ik weer een storing krijg. Soms heeft mijn hele flat last van storingen op verschillende appartementen.:sad:Dus ik wil graag weten wat het probleem is. Gellukkig heb ik geleerd dat het internet ook aangaat na de storing. Ik kan slecht tegen geen connectie met internet.:evil:
 
Als je delen van de flat ook last van storing hebben is het verstand om dan met ze alle naar Ziggo te bellen en te klagen, want dan gaat er gewoon iets niet goed bij de wijkcentrale.

Je kan voor jezelf kijken of je modemwaardes wel oke zijn, en gebruik altijd coax-kabels met kabelkeur zodat je in ieder geval geen last moet hebben van 4G e.d. voor het tv-signaal. En dus Ziggo bellen ;)
 
Als je delen van de flat ook last van storing hebben is het verstand om dan met ze alle naar Ziggo te bellen en te klagen, want dan gaat er gewoon iets niet goed bij de wijkcentrale.

Je kan voor jezelf kijken of je modemwaardes wel oke zijn, en gebruik altijd coax-kabels met kabelkeur zodat je in ieder geval geen last moet hebben van 4G e.d. voor het tv-signaal. En dus Ziggo bellen ;)

Dat hebben ze al gedaan. En toen werkte alles weer omdat het een technische storing was. Terwijl ziggo niet geweest is. Ik snap er ook niks van. Vorig jaar met de telefoon's. En nu deze maand over alles. Maar het is gelukkig weer klaar. Misschien heeft het met de Herfstweer te maken. Terwijl Herfst wel als een van mijn allermooiste seizoenen beschouwd wordt. Evenals Winter.:)
 
Ik denk niet dat het weer ermee heeft te maken. Bel gewoon naar Ziggo, misschien kan gewoon zijn dat die met een monteur het probleem kan oplossen. :wink:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan