J
jeroen11dijk
Sinds een week doet het internet het niet optimaal. Het valt vaak weg. Boven op de computer, die aangesloten op een wifiversterker is, laden paginas vaak niet en anders langzaam. Eerst moest ik 3 keer de pagina refreshen en toen ik de vraag wilde insturen deed hij en niet en moest ik weer opnieuw beginnen.
Ook wordt je op een playstation vaak uitgelogd waarna je een DNS-foutcode komt en dan kan je niet meer inloggen dat geldt voor zowel de router als de wifiversterker terwijl de andere playstation het nagewoon goed doet.
Ik heb al geprobeerd het digitale kanaal te veranderen maar dat hielp niks. Weet iemand een oplossing, zelf zat ik te denken aan een nieuwe/tweede router.
Ook wordt je op een playstation vaak uitgelogd waarna je een DNS-foutcode komt en dan kan je niet meer inloggen dat geldt voor zowel de router als de wifiversterker terwijl de andere playstation het nagewoon goed doet.
Ik heb al geprobeerd het digitale kanaal te veranderen maar dat hielp niks. Weet iemand een oplossing, zelf zat ik te denken aan een nieuwe/tweede router.
