• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ziggo Instap internet, kan dat niet sneller?

Berichten
697
Ik vind dat het Ziggo instap internet met zijn 40/4 Mbit/s in snelheid wel erg achterloopt met de snellere abo's
Een snelheid van 100/10 Mbit/s zou een mooie upgrade zijn en licht ook in logische lijn met de andere snelheden.:
150/15 Mbit/s en 200/20 Mbit/s.
40 en 150 Mbit/s is wel een heel erg groot verschil.
 
Voor velen is het echt snel genoeg.
Goedkoper vinden ze vaak belangrijker dan snel.
Jij hebt instap? Staat niets in je profiel.
 
Laten ze er op z'n minst 50/5 van maken en dat is in principe voor simpel gebruik snel zat. Er zijn genoeg mensen die nog maar een paar Mbit hebben omdat ze via ADSL/VDSL zitten.
 
Wel ik heb 50-5 nog uit de upc tijd en dat pakken ze me voorlopig niet meer af, dit is voor mij ook de reden dat ik niet gauw een ander pakket zou nemen maar inderdaad mag de basissnelheid best wat hoger in de verhouding met de andere pakketten.
 
terrestrial zei:
Laten ze er op z'n minst 50/5 van maken en dat is in principe voor simpel gebruik snel zat. Er zijn genoeg mensen die nog maar een paar Mbit hebben omdat ze via ADSL/VDSL zitten.

Bij voormalig UPC klanten is het ook nog steeds 50/5, dus dat vind ik wel vreemd opzich.
 
Ja net als dat er nog veel meer vreemde verschillen zitten tussen oud upc gebied en ziggo ;)

en als je een contract hebt voor 50-5 mogen ze dat natuurlijk niet even terugdraaien naar 40-4.
 
Waarom moet alles gelijk zijn?
Klanten betalen vast ook nog verschillende bedragen in UPC en ziggo gebied.
 
danny53 zei:
Waarom uberhoud 40/4??? maak er dan voor alle klanten 50/5 van!!
Heb je al gebeld dan naar ziggo om je vraag beantwoord te krijgen? dan weet je wat.
 
rcs zei:
Heb je al gebeld dan naar ziggo om je vraag beantwoord te krijgen? dan weet je wat.

Ik hou niet van bellen maar zal Anne en Jordy wel een berichtje sturen.

rcs zei:
Wel ik heb 50-5 nog uit de upc tijd en dat pakken ze me voorlopig niet meer af, dit is voor mij ook de reden dat ik niet gauw een ander pakket zou nemen maar inderdaad mag de basissnelheid best wat hoger in de verhouding met de andere pakketten.

Het is inderdaad een rare verdeling, eerst een verschil van 110 en vervolgens slechts 50.
 
Terug
Bovenaan