Ik vind dat het Ziggo instap internet met zijn 40/4 Mbit/s in snelheid wel erg achterloopt met de snellere abo's
Een snelheid van 100/10 Mbit/s zou een mooie upgrade zijn en licht ook in logische lijn met de andere snelheden.:
150/15 Mbit/s en 200/20 Mbit/s.
40 en 150 Mbit/s is wel een heel erg groot verschil.
Een snelheid van 100/10 Mbit/s zou een mooie upgrade zijn en licht ook in logische lijn met de andere snelheden.:
150/15 Mbit/s en 200/20 Mbit/s.
40 en 150 Mbit/s is wel een heel erg groot verschil.

maak er dan voor alle klanten 50/5 van!!