E
Energie
Momenteel ben ik sterk aan het overwegen om over te stappen. Ik heb sinds 2010/2011 het onderstaande pakket. Sindsdien is mondjesmaat de prijs steeds omhoog gegaan, zijn er nieuwe pakketten en is glasvezel ook een optie geworden. Zo nu en dan heb ik eens wat vergelijkingen bekeken en kwam steeds tot de conclusie dat het huidige pakket nog 'acceptabel' was. En daar begin ik nu anders over te denken.
Mijn huidige situatie is als volgt:
- Alles-in-1 pakket met 50 Mbps (50/5) dit is echt niet meer van deze tijd, vooral de upload niet
- Digitale TV incl. opnemen en pauzeren
- Movies and Series XL
- Onbeperkt bellen EU leuk maar wordt weinig gebruik van gemaakt
- Extra CI kaart (extra €2)
Dit alles voor €76,50.
Nu wanneer ik een willekeurige glasvezelaanbieder erbij pak:
Met T-Mobile Thuis:
- 100Mb internet (100/100)
- Interactieve TV box met opnemen
- Extra Interactieve TV box
- Alle TV themapakketten geselecteerd (ja je moet toch wat voor de vergelijking)
- Vast bellen
Dit alles voor €72,50 na de actieperiode (eerste jaar gemiddeld €65).
Om het nog leuker te maken. Vervolgens met wat Google werk kom ik erachter dat Ziggo zijn Alles-in-1 Max pakket (en andere pakketten) regelmatig aanbiedt voor een veel lager bedrag. Zo was er een FNV actie waarbij dit pakket voor €59 euro aan werd geboden enkele maanden terug. Kortom, ik betaal teveel.
Ideeën, suggesties of tips?
Mijn huidige situatie is als volgt:
- Alles-in-1 pakket met 50 Mbps (50/5) dit is echt niet meer van deze tijd, vooral de upload niet
- Digitale TV incl. opnemen en pauzeren
- Movies and Series XL
- Onbeperkt bellen EU leuk maar wordt weinig gebruik van gemaakt
- Extra CI kaart (extra €2)
Dit alles voor €76,50.
Nu wanneer ik een willekeurige glasvezelaanbieder erbij pak:
Met T-Mobile Thuis:
- 100Mb internet (100/100)
- Interactieve TV box met opnemen
- Extra Interactieve TV box
- Alle TV themapakketten geselecteerd (ja je moet toch wat voor de vergelijking)
- Vast bellen
Dit alles voor €72,50 na de actieperiode (eerste jaar gemiddeld €65).
Om het nog leuker te maken. Vervolgens met wat Google werk kom ik erachter dat Ziggo zijn Alles-in-1 Max pakket (en andere pakketten) regelmatig aanbiedt voor een veel lager bedrag. Zo was er een FNV actie waarbij dit pakket voor €59 euro aan werd geboden enkele maanden terug. Kortom, ik betaal teveel.
Ideeën, suggesties of tips?