• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ziggo Horizon komt maar niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Berichten
70
Hebben meer mensen problemen dat ze een nieuw pakket besteld hebben en maar niet de Horizon toegestuurd krijgen?

Ik heb de Horizon en het bijbehorende pakket op 4 september besteld en nog steeds niets ontvangen.

Ziggo geeft post.nl de schuld dat ze vertragingen met bezorgen hebben (volgens de site is dat niet zo) en Post.nl geeft Ziggo de schuld omdat ze het pakket nog niet hebben ontvangen en dus ook niet kunnen bezorgen.......

Na telefonisch contact met Ziggo wel ik wel een track en trace nummer gekregen. Die is echter al dagen nog niet bekend op de post.nl site!

Als klant moet je overal zelf achteraan want even informeren door Ziggo is er niet bij.
Ik ben benieuwd wanneer het binnen gaat komen!!
 
Als jij een track en trace nummer hebt doorgekregen, dan heeft Ziggo het toch bij de post aangeboden.
 
Als jij een track en trace nummer hebt doorgekregen, dan heeft Ziggo het toch bij de post aangeboden.

Dat hoeft niet, want die nummers zijn al bekend bij de bedrijven die spullen verzenden. Die hebben zeg maar een voorraad daarvan. Pas als ze een pakket aanmelden in het systeem van PostNL wordt het opgehaald en zie jij het pas op de website.
 
Nou dan maar weer eens iets positiefs hier. Bij mij is alles gegaan zoals verwacht. Tijdige levering. Klantenservice heeft duidelijk gemaakt wanneer (welke datum) ik alles moest activeren voor een ongestoorde ontvangst en... ja hoor alles werkt. Dus zeer tevreden!!!:applause:
 
Vraag

Nou dan maar weer eens iets positiefs hier. Bij mij is alles gegaan zoals verwacht. Tijdige levering. Klantenservice heeft duidelijk gemaakt wanneer (welke datum) ik alles moest activeren voor een ongestoorde ontvangst en... ja hoor alles werkt. Dus zeer tevreden!!!:applause:

Ik zie dat u alles in een plus hebt met een horizonbox?
Waar kan ik dat pakket vinden bij Ziggo?
Kunt u nu ook nog gebruik maken van de news server (news.ziggo.nl) van Ziggo?
Kunt u ook nog gebruik maken van webspace?
Alvast bedankt voor het antwoord.
 
Dat hoeft niet, want die nummers zijn al bekend bij de bedrijven die spullen verzenden. Die hebben zeg maar een voorraad daarvan. Pas als ze een pakket aanmelden in het systeem van PostNL wordt het opgehaald en zie jij het pas op de website.

Ja dat klopt, met post.nl gebeld en die kunnen dat nummer ook nog niet omdat zakelijke klanten zelf een track en trace nummer kunnen aanmaken.
En op dat nummer word nog steeds aangegeven dat het nummer niet te tracen is.:x:x
 
Ook bij ons geen levering horizonbox

Ik heb hetzelfde probleem. Niemand weet wanneer ze leveren. Ben het na twee weken wachten en bellen wel zat. Krijgen nieuwe abonnees voorrang of zo.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan