- Berichten
- 70
Hebben meer mensen problemen dat ze een nieuw pakket besteld hebben en maar niet de Horizon toegestuurd krijgen?
Ik heb de Horizon en het bijbehorende pakket op 4 september besteld en nog steeds niets ontvangen.
Ziggo geeft post.nl de schuld dat ze vertragingen met bezorgen hebben (volgens de site is dat niet zo) en Post.nl geeft Ziggo de schuld omdat ze het pakket nog niet hebben ontvangen en dus ook niet kunnen bezorgen.......
Na telefonisch contact met Ziggo wel ik wel een track en trace nummer gekregen. Die is echter al dagen nog niet bekend op de post.nl site!
Als klant moet je overal zelf achteraan want even informeren door Ziggo is er niet bij.
Ik ben benieuwd wanneer het binnen gaat komen!!
Ik heb de Horizon en het bijbehorende pakket op 4 september besteld en nog steeds niets ontvangen.
Ziggo geeft post.nl de schuld dat ze vertragingen met bezorgen hebben (volgens de site is dat niet zo) en Post.nl geeft Ziggo de schuld omdat ze het pakket nog niet hebben ontvangen en dus ook niet kunnen bezorgen.......
Na telefonisch contact met Ziggo wel ik wel een track en trace nummer gekregen. Die is echter al dagen nog niet bekend op de post.nl site!
Als klant moet je overal zelf achteraan want even informeren door Ziggo is er niet bij.
Ik ben benieuwd wanneer het binnen gaat komen!!