A
allfreedom
hallo allemaal,
mijn naam is Christiaan.
sinds een tijdje hebben wij een Ziggo (UPC) Horizon box.
sinds dien kan ik niet goed meer hosten van games.
ik maak gebruik van steam om games te hosten Enz.
alleen sinds ik die box heb kan ik mezelf niet meer joinen in games.
en kan ik sommige games niet hosten , ik zelf zie de servers wel die ik host allen mijn vrienden kunnen hem niet zien.
porten zijn gewoon geforword mijn externe en interne ip aders kloppen.
en ik ben gewoon in de horision box ingeprikt.
pleace help
groetjes,christiaan
mijn naam is Christiaan.
sinds een tijdje hebben wij een Ziggo (UPC) Horizon box.
sinds dien kan ik niet goed meer hosten van games.
ik maak gebruik van steam om games te hosten Enz.
alleen sinds ik die box heb kan ik mezelf niet meer joinen in games.
en kan ik sommige games niet hosten , ik zelf zie de servers wel die ik host allen mijn vrienden kunnen hem niet zien.
porten zijn gewoon geforword mijn externe en interne ip aders kloppen.
en ik ben gewoon in de horision box ingeprikt.
pleace help
groetjes,christiaan