- Berichten
- 24
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Ik krijg het werkelijk om geen enkele manier voor elkaar mijn Ziggo Horizon Box (Samsung uitvoering) terug te zetten naar de fabrieksinstelling.
Zelfs via de Horizon box moet ik tot twee maal aangegeven dat ik het zeker weet dat de gemaakte opname op het apparaat gewist worden.
Vervolgens start de procedure om het apparaat naar de fabrieksinstelling terug te zetten en na ongeveer 15 minuten is hij gereed.
En wat zie ik...
Alles staat nog het zelfde ingesteld (dat wilde ik juist niet) en zelfs die opnamen staat er ook nog op.
Ik ben gewoon in de maling genomen door het apparaat. Wel 10 keer op verschillende manieren geprobeerd, niks lukt.
Inloggen lukt helemaal niet !!! Niet via gwlogin in of via het ip adres -1 of met een draadje... NIKS helpt.
Maar ik zie wel in me router dat hij ruim 30 ip adressen in gebruik heeft en dat het apparaat online is.
Maar gewoon zie ik hem niet in mijn netwerk.
Wie o wie helpt me.
Klantenservice van Ziggo wil niet helpen omdat ze dit niet ondersteunen want hij is bedoeld voor tv kijken en dat werkt.
Ik kan wel een commercieel bedrijf bellen maar dan moet ik alles zelf betalen en dat zal niet weinig zijn.
ben benieuwd.
Nu wil ik maar 1 ding.
De box gewoon naar fabrieksinstelling zodat ik weer gewoon kan inloggen en alles goed kan instellen
Zelfs via de Horizon box moet ik tot twee maal aangegeven dat ik het zeker weet dat de gemaakte opname op het apparaat gewist worden.
Vervolgens start de procedure om het apparaat naar de fabrieksinstelling terug te zetten en na ongeveer 15 minuten is hij gereed.
En wat zie ik...
Alles staat nog het zelfde ingesteld (dat wilde ik juist niet) en zelfs die opnamen staat er ook nog op.
Ik ben gewoon in de maling genomen door het apparaat. Wel 10 keer op verschillende manieren geprobeerd, niks lukt.
Inloggen lukt helemaal niet !!! Niet via gwlogin in of via het ip adres -1 of met een draadje... NIKS helpt.
Maar ik zie wel in me router dat hij ruim 30 ip adressen in gebruik heeft en dat het apparaat online is.
Maar gewoon zie ik hem niet in mijn netwerk.
Wie o wie helpt me.
Klantenservice van Ziggo wil niet helpen omdat ze dit niet ondersteunen want hij is bedoeld voor tv kijken en dat werkt.
Ik kan wel een commercieel bedrijf bellen maar dan moet ik alles zelf betalen en dat zal niet weinig zijn.
ben benieuwd.
Nu wil ik maar 1 ding.
De box gewoon naar fabrieksinstelling zodat ik weer gewoon kan inloggen en alles goed kan instellen