Ziggo helpdesk

Status
Niet open voor verdere reacties.

adslben

Forum Gebruiker
Berichten
34
Ik moet even wat kwijt over de helpdesk van Ziggo.

Mijn buurman heeft al erg lang last van wegvallen van internet (wifi en lan) heeft een Ubee wifi modem.
Kan niet inloggen op het modem 192.168.178.1 met geen enkel apparaat of browser.
Ook ik kreeg dit niet voor elkaar (heb al 30 jaar ict ervaring zeg maar nog van de C64 en zx spectrum :wink:)

Hij belt meerdere malen met ziggo (die het ook niet voor elkaar krijgen) en krijg dit als advies:
O u heeft Basis internet en dat is te traag als u 60mb neemt is het opgelost. U heeft 2 laptops een tablet en 2 mobile telefoons. Die delen het internet en daardoor valt het weg en omdat u ook nog via wifi gaat heeft u maar 10mb ipv 20.:schater::schater::schater:

Dus hij naar 60mb en uiteraard lost dat niets op. Dus ik vandaag mijn reserve ubee modem mee (ik heb nu een cisco).
Sluit deze aan, activeer hem en alle problemen zijn weg. Kan weer inloggen op 192.168.178.1 en verbinding valt niet meer weg.

In de log van zijn wifi adapter zie je ook dat het oude modem elke minuut tot elke 20 sec opnieuw (wifi) verbinding wil maken.

Ik heb zelf mijn verbinding bewust van 60 naar 20 gedaan (120 euro per jaar verdient) en merk daar helemaal niets van (zelfs met sickbeard/nzbget erbij) Kids kijken films op youtube en ik van de nas en geen enkele hapering.

Dus Ziggo helpdesk als jullie dit lezen, ga je schamen om dit soort adviezen te geven en help mijn buurman met een ander modem.:no:
 

Henniev

Forum Gebruiker
Berichten
191
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
adslben ik moet je zeggen dat ik zeer tevreden ben met de helpdesk, maar het advies slaat echt nergens op.

Ik denk dat ze je buurman niet goed hebben begrepen, kan toch niet zoiets.
 
Topicstarter
Topicstarter
A

adslben

Forum Gebruiker
Berichten
34
Ze hebben al toegegeven dat ze dit wel gezegd hebben, nieuw modem is al binnen en problemen zijn tot nu toe weg.
Ik heb zelf ook een keer een hoop gezeur gehad met de helpdesk. Even een tweet en ze stuurde gelijk een ander modem op.
 

Henniev

Forum Gebruiker
Berichten
191
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
adslben, toch netjes dat ze het toegaven.
Hier hebben ze weer van geleerd, moet je maar denken.
Fijn dat het weer werkt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan