Vandaag zou er een monteur langs komen tussen 08:00 uur & 13:00 uur jullie raden het al niet gekomen tot 14:00 uur gewacht toen weer maar eens gebeld wat bleek de desbetreffende helpdesk medewerker had het wel in zijn computer gezet maar de opdracht niet verzonden dus jammer maar het is mensenwerk kan gebeuren jammer voor uw maar we kunnen altijd een nieuwe afspraak maken meer kunnen wij niet doen en daarna gelijk de hoorn erop.
Heb ik daar een ochtend vrij voor genomen om alles een keer in orde te krijgen.
Wat een service dit kan toch niet alsof ik de vrije dagen van de boom kan plukken .
Ze kunnen beter de naam ZIEKO gebruiken want dat zijn ze daar bij de helpdesk
We komen er niet uit hoorn erop.
Heb ik daar een ochtend vrij voor genomen om alles een keer in orde te krijgen.
Wat een service dit kan toch niet alsof ik de vrije dagen van de boom kan plukken .
Ze kunnen beter de naam ZIEKO gebruiken want dat zijn ze daar bij de helpdesk
We komen er niet uit hoorn erop.