• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ziggo helpdesk moet zelf geholpen worden.

Berichten
101
Vandaag zou er een monteur langs komen tussen 08:00 uur & 13:00 uur jullie raden het al niet gekomen tot 14:00 uur gewacht toen weer maar eens gebeld wat bleek de desbetreffende helpdesk medewerker had het wel in zijn computer gezet maar de opdracht niet verzonden dus jammer maar het is mensenwerk kan gebeuren jammer voor uw maar we kunnen altijd een nieuwe afspraak maken meer kunnen wij niet doen en daarna gelijk de hoorn erop.
Heb ik daar een ochtend vrij voor genomen om alles een keer in orde te krijgen.
Wat een service dit kan toch niet alsof ik de vrije dagen van de boom kan plukken .
Ze kunnen beter de naam ZIEKO gebruiken want dat zijn ze daar bij de helpdesk
We komen er niet uit hoorn erop.
 
Je hebt iig recht op 25 euro.



De nieuwe regeling voor storingsvergoeding die geldt per 1 juli 2017, wordt opgenomen in artikel 5 en 7 van
de Algemene Voorwaarden van Ziggo Services B.V. Om het u makkelijk te maken hebben we de relevante
gewijzigde artikelen hieronder voor u staan.

5.3 Als onze klantenservice een storing niet op afstand kan
oplossen, kan Ziggo in overleg met u langskomen. Moet u
thuisblijven voor een afspraak met Ziggo en Ziggo verschijnt
onverhoopt niet op de afgesproken datum, dan vergoedt
Ziggo u € 25. U komt niet voor vergoeding in aanmerking
als Ziggo een afspraak minimaal 24 uur van tevoren heeft
afgezegd.
 
ja das sneu. maar....ze zullen je vast tegemoet komen. eerst probleem oplossen, daarna vragen: "Wat nu??".
wie weet materiaal kosteloos, uurloon verrekenen..etc.

berrie.
 
Hi John,

Helaas kan het voor komen dat een monteur niet kan dit door onvoorziene omstandigheden, zo kan het ook zijn dat de monteur halverwege zijn werkzaamheden ziek wordt, om maar iets te noemen. Neemt natuurlijk niet weg dat het dan wel zo netjes zou zijn om je hiervan op de hoogte te brengen en dan eventueel een nieuwe afspraak te maken. En zoals hierboven ook gezegd, 24 uur van te voren niets gehoord, dan krijg je in ieder geval 25 euro vergoed. Over het gesprek met de klantenservice, ik weet niet hoe dit verlopen is maar het is natuurlijk niet goed te praten wanneer de verbinding gewoon verbroken wordt. Als je ons middels privebericht je postcode+huisnummer stuurt dan zorgen we voor de vergoeding. Mocht er alsnog een monteur nodig zijn, dan kunnen we dit ook nog voor je regelen, dit kan iedere werkdag tussen 8:00 en 13:00 of tussen 12:00 en 18:00. Als je een (aantal) werkdag(en) doorgeeft waarop de monteur langs kan komen, dan kijken we of dit mogelijk is.

Groet,

Jelle van Ziggo
 
Beste Jelle.
Als je het bericht goed leest staat er dat de helpdesk medewerker het wel in zijn computer heeft gezet maar de opdracht niet heeft verzonden naar de monteur dus is er helemaal geen monteur naar mij gestuurd.
Dus de eerste drie zinnen van je verhaal kloppen niet.
Ik probeer wel iemand te vinden die mij verder helpt moet lukken.
Wat ik wel vind is kom je er niet uit gooi dan niet de hoorn erop schakel dan Door naar iemand die wel het geduld en tijd neemt om het op te lossen scheelt een hoop gedoe of stuur een bevestiging wat er besproken is met de klant zodat er van zijn kant bewijs is via de mail en later niet gezegd kan worden dat het niet zo is.

Met vriendelijke groet
John.
 
Hoi John,

Sorry dat er is opgehangen dat kan natuurlijk niet. Zonder gegevens is het moeilijk om iets concreets te zeggen en is het aanname. We plannen met alle plezier alsnog een nieuwe afspraak voor je in. Stuur dan nog wel even een privébericht met je postcode en huisnummer en een link naar dit topic zodat collega ook direct weet wat er aan de hand is. Alvast bedankt!

Groet,

Mirsad van Ziggo
 
Terug
Bovenaan