E
eagle3108
Beste Ziggo gebruikers,
Voorheen kon je bij de service site van Multikabel je DNS aanmelden, waarna je zelf een 'soort' Email server thuis kan laten draaien..
Echter ik kan deze niet bij Ziggo vinden..
Als ik de MX records aanpas:
A-record mail.mijnsite.nl
mx 10 mail.mijnsite.nl
mx 20 mx.multikabel.nl
mx 30 mx1.multikabel.nl
Ik kan geen email versturen naar mijn exchange server. Kan iemand mij helpen, of eventueel corrigeren waar ik fout ga?
Ik hoor graag van iemand
Mvg Eagle3108
Voorheen kon je bij de service site van Multikabel je DNS aanmelden, waarna je zelf een 'soort' Email server thuis kan laten draaien..
Echter ik kan deze niet bij Ziggo vinden..
Als ik de MX records aanpas:
A-record mail.mijnsite.nl
mx 10 mail.mijnsite.nl
mx 20 mx.multikabel.nl
mx 30 mx1.multikabel.nl
Ik kan geen email versturen naar mijn exchange server. Kan iemand mij helpen, of eventueel corrigeren waar ik fout ga?
Ik hoor graag van iemand

Mvg Eagle3108