• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ziggo heeft 8 dagen nodig om alles-in-1 te upgraden ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
B

BER

Ziggo heeft 8 dagen nodig om alles-in-1 te upgraden,
Vind dat wel erg lang, ga van plus naar extra.
Ze hoeven alleen ander profiel te laden.
Dus waarom het zo lang moet duren, iemand idee ?
 
Nee, dat kan binnen een uur geregeld zijn. Weet je zeker dat het administratief geregeld is, ofwel heb je een bevestiging gehad ?
En heb je je modem al gereset ? Want bij het opstarten haalt het modem het nieuwe profiel op. En weet je zeker dat je nieuwe profiel nog niet is geladen ? Er zou ook nog een snelheidsprobleem kunnen zijn doordat je netwerk bijvoorbeeld maar op 100Mbit draait ipv gigabit. Meestal kun je aan je upload snelheid wel merken of je van plus naar extra gegaan bent.
 
Ik heb een bevestiging via E-Mail gehad. ik heb 2x het modem gereset met zo een 12 uur er tussen. Ik heb vandaag ziggo gebeld en het zou 8 Juli pas geupgrade worden. Vadaar dat ik eens rondvraag, want ik heb altijd gelezen dat het meteen gebeurd. word zelf een beetje aangegeven op de ziggo website. Bij mijn ziggo staat ook nog oude bundel. Netwerk is gigabit en mijn router moet de snelheid aan kunnen. speedtest gaat ook maar tot 90mbit nog steeds.

Vind het zelf ook erg vreemd.
 
Heb je nog iets anders aan je abonnement bij Ziggo gewijzigd dat pas op 8 juli afgehandeld is?
 
Nee, verder compleet niks. alleen gisteren via website alles-in-1 aangepast.
Hmm, wacht. ik denk dat ik het rekening nummer omgezet heb naar nieuwe sepa. oude stond er nog in.
 
Upgraden van "Alles in 1Plus" naar "Alles in 1Extra" ging hier binnen 10 minuten. Zo simpel was dat.
 
Ja, dat weet ik van het verleden uit verhalen. alleen is het nu plotseling niet zo simpel bij ziggo. Nog eens getracht te informeren. je krijgt een vaga antwoord. Hert systeem handeld de aanpassingen aan op volgorde van binnenkomst. ok vind dat een vaag antwoord. Naja, nog 3 dagen wachten. Aanpassen van rekeningnummer is niet de oorzaak.

Volgens mij is er iets anders wat ze nog niet willen zeggen.
 
Je gaat gewoon naar https://mijn.ziggo.nl/ en daar kun je die upgrade gewoon zelf regelen, dan is het een fluitje van cent, en je hebt die hele nonhelpdesk niet nodig.
 
Had ik gedaan, en dan duurt het dus 8 dagen. met vagen antwoorden waarom het zo lang duurt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan