MR_CHIP
Forum Gebruiker
- Berichten
- 1.046
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
ondanks dat ik eerlijk vertelde dat ik zelf het aop had stukgemaakt ( denk maar aan die schroeven die ik er compleet in had gedraaid ) heb ik niks gehoord over kosten (50 euro volgens de mail ) , en ook later geen monteursbon/factuur via de mail (alleen een teveredenheids mailtje )
en toen ik vroeg via twitter of ik nog kosten krijgen zeiden hun tot mijn grote verbazing :
Super! Dit monteursbezoek heb je van ons gekregen, het is dus helemaal kosteloos
oude situatie
heel gehavende kabel
nieuwe situatie
kabel ingekort door monteur en nieuw aop geinstalleerd
pluimpje voor Ziggo ,
en toen ik vroeg via twitter of ik nog kosten krijgen zeiden hun tot mijn grote verbazing :
Super! Dit monteursbezoek heb je van ons gekregen, het is dus helemaal kosteloos
oude situatie
heel gehavende kabel
nieuwe situatie
kabel ingekort door monteur en nieuw aop geinstalleerd
pluimpje voor Ziggo ,