Ziggo GO storing

Berichten
6
Ik kan sinds enkele dagen niet meer inloggen op Ziggo GO.

Als ik in de F12 DEV tools kijk dan zie ik enkele 401 fouten voorbij komen.

Zijn er nog meer mensen die deze storing ondervinden?
 

Bijlagen

  • Ziggo Go.png
    Ziggo Go.png
    25,7 KB · Weergaven: 47
Je kunt het eerst eens proberen in een incognito/inprivate sessie met CTRL-SHIFT-N
Dan sluit je van alles uit.

Als het dan wel werkt, dan ligt het waarschijnlijk aan cookies of cache. Probeer die dan eens te legen.
 
Terug
Bovenaan