Sinds vorige week dinsdag/woensdag geeft het cast icoontje niets meer weer en ik krijg de melding van:
Er is een fout opgetreden. Hierdoor
kunnen we de video niet streamen.
Normaal cast ik naar mijn Samsung TV via Chromecast(s) of naar Google Nest Hub.
Wanneer er verbinding is kan ik de app sluiten en alles werkt heel goed.
Ziggo Go werkt op mijn desktop W10 Pro via de Chrome App.
Via de web kan ik wel casten, máár dan moet ik de browser constant open houden.
Zou het misschien te maken hebben met de laatste W10 update van de afgelopen week?
Bvd. René
Er is een fout opgetreden. Hierdoor
kunnen we de video niet streamen.
Normaal cast ik naar mijn Samsung TV via Chromecast(s) of naar Google Nest Hub.
Wanneer er verbinding is kan ik de app sluiten en alles werkt heel goed.
Ziggo Go werkt op mijn desktop W10 Pro via de Chrome App.
Via de web kan ik wel casten, máár dan moet ik de browser constant open houden.
Zou het misschien te maken hebben met de laatste W10 update van de afgelopen week?
Bvd. René
Bijlagen
Laatst bewerkt: