Ziggo Go app

Mathilde

Forum Gebruiker
Berichten
4
Na de up date van afgelopen juni werkt mijn Ziggo Go app niet meer naar behoren. Bij het afspelen hapert het beeld wat het kijken niet meer te doen is.
Zijn er nog meer die hier last van hebben?
Ik heb allerlei tips van Ziggo al uitgevoerd en ben ook naar de Vodafone winkel geweest want ik dacht dat het aan mijn telefoon lag. Maar niets helpt.
Dit wordt het volhouden van mijn positieve instelling over Ziggo niet makkelijker.
 
@Mathilde Is app al eens verwijdert en er opnieuw erop gezet?

Welk versie van je besturing (Operating System) heb je?
En hapert het met wifi of met je 3/4G abonnement?
 
Piente
Ik heb idd de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en ik heb een android als je dit bedoeld.😊 En het hapert op beide.
 
Het is bijna niet meer voor te stellen maar is jouw telefoon misschien net niet krachtig genoeg?
Veel apps worden steeds een beetje zwaarder namelijk.
Maar je bent ook al bij de winkel geweest. Natuurlijk kun je iemand treffen die dat net niet goed genoeg weet.
 
Blijft de vraag welke versie van android je hebt? Of hoe oud is je mobiel?
 
Ik heb mijn telefoon net gekocht, 30 juni. Dus splinter nieuw en welke versie van Android ik heb is een vraag die mijn petje te boven gaat, sorry.
 
Tonne2004, diegene die mij in de winkel heeft geholpen had volgens mij voldoende kennis maar... heeft niet naar die verhouding gekeken. Ga daar dan toch verder op door.
 
Ik heb mijn telefoon net gekocht, 30 juni. Dus splinter nieuw en welke versie van Android ik heb is een vraag die mijn petje te boven gaat, sorry.
welke telefoon is het? Kan het aan andere software liggen die op je mobiel draait op de achtergrond?
 
Draait er geen andere software mee?
Bijv. een vpn die door een beveiligingsprogramma erop is gezet?

Even simpel gezegd heb je een antivirusprogramma erop staan?
 
Terug
Bovenaan