Ziggo Go al een paar dagen niet terug kunnen kijken

Quicky

Forum Gebruiker
Berichten
11
Hallo allemaal,

Ik gebruik Ziggo Go redelijk vaak via de vaste pc. Nu valt mij de laatste weken op en voornamelijk vanaf vorige week donderdag dat als je bijvoorbeeld om 20.45 het npo1 nieuws wil terug kijken van 20.00 dat het rondje dan heel lang blijft draaien. En dat als je hetzelfde doet bij het rtl nieuws dat het dan wel werkt. Maar zoals nu ook kan ik geen programma starten wat nog bezig is maar om 20.30 is begonnen dus eigenlijk wil beginnen bij start.

En dat was allemaal niet zo.

Voorheen hadden wij hier wel veel last van met de horizon box zo erg zelfs dat wij na lang geklaag de next box kregen aangeboden. Echt een fijn ding. geen problemen meer met de witte modem ( wat ik trouwens een onding blijf vinden, geef ons de cisco modem maar terug maar dat terzijde)
En begint dit opnieuw kan iemand mij vertellen waar dit aan zou kunnen liggen. Modem , next box, alles is al uit geweest herstart, opgeschoond . Als iemand de gouden tip heeft graag. Want wordt hier toch echt wel simpel van.

groeten sabine
 
Als je deze gebruikt via de app deze dan eens verwijderen en erop nieuw erop zetten.
 
nee kijk via www.ziggogo.tv/ heb inmiddels wel ondekt dat ik echt moet wachten tot het programmma helemaal afgelopen is en dan kan ik het wel terug kijken van bijvoorbeeld net5 maar niet via halverwege. op de andere zenders kan dat na afloop ook niet dan moet er daarna nog echt een half uur verstrekken zijn. vreemd
 
Mocht je windows 10 hebben, dan raad ik je toch aan de ZiggGo app op te halen in de Store.
Deze werkt veel sneller en gebruikt ook minder geheugen dan de browser versie.
 
oke zal het morgen eens proberen. of dat die het wel doet. maar wat zou dan het probleem kunnen zijn dat de webversie in ene storing geeft
 
Ligt aan de browser versie van de ZiggoGo site, hier werkt het ook knullig en starten gaat vaak ontzettend traag.
 
ben echt altijd zeer tevreden geweest gebruik ook meestal firefox als browser. Maar lijkt wel een update of iets wat het in eens heeft veranderd. maar goed ga morgen de app proberen te gebruiken.
 
ik heb nu 2 dagen de app gebruikt. en die doet het opzich prima. geen problemen maar blijf het echt raar vinden waarom mijn browser er in ene mee stopte/raar ging doen . maar goed het werkt momenteel.
 
Kan best aan firefox liggen. mogelijk werkt het wel weer bij een volgende update van Firefox.
 
Terug
Bovenaan