L
lunatoe
Net Ziggo voor een halve maand gelijk al problemen met de snelheid.
In de ochtend gaat het nog wel maar s'middags/s'avonds 2000 MS alleen al naar google.nl gepingt.
En soms schiet het dan weer even omhoog voor paar seconden en dan weer niet.
Had downloads van 25kb/s.
Ik gebruik Ubee modem.
Ik woon in Veenendaal Boldermanhof 3907JS nieuwbouwwoning.
In de ochtend gaat het nog wel maar s'middags/s'avonds 2000 MS alleen al naar google.nl gepingt.
En soms schiet het dan weer even omhoog voor paar seconden en dan weer niet.
Had downloads van 25kb/s.
Ik gebruik Ubee modem.
Ik woon in Veenendaal Boldermanhof 3907JS nieuwbouwwoning.