R
Remco1092
Hierbij wil ik klagen over de nu lopende actie van Ziggo om nieuwe klanten te werven.
Als nieuwe klant, die 1 jaar moet blijven, kun je gebruik maken van erg leuke aanbiedingen.
Als bestaande klant die ook graag een Interactieve HD recorder wil moet je ruim het dubbele betalen.
Ik ben al ruim 10 jaar abonnee bij Ziggo (hiervoor Quicknet en Multikabel) met het duurste abonnement, maar gebruik maken van de aanbieding kan niet volgens de klantenservice.
Je zou toch denken dat je als bedrijf een trouwe en tevreden klant wat coulanter kunt behandelen.
Heeft Ziggo nu werkelijk liever dat de klanten gaan overstappen naar een ander om daar te profiteren van eventuele aanbiedingen?
Ik heb nu heel erg het gevoel dat Ziggo meer waarde hecht aan nieuwe klanten dan aan de bestaande klanten. :no:
Als nieuwe klant, die 1 jaar moet blijven, kun je gebruik maken van erg leuke aanbiedingen.
Als bestaande klant die ook graag een Interactieve HD recorder wil moet je ruim het dubbele betalen.
Ik ben al ruim 10 jaar abonnee bij Ziggo (hiervoor Quicknet en Multikabel) met het duurste abonnement, maar gebruik maken van de aanbieding kan niet volgens de klantenservice.
Je zou toch denken dat je als bedrijf een trouwe en tevreden klant wat coulanter kunt behandelen.
Heeft Ziggo nu werkelijk liever dat de klanten gaan overstappen naar een ander om daar te profiteren van eventuele aanbiedingen?
Ik heb nu heel erg het gevoel dat Ziggo meer waarde hecht aan nieuwe klanten dan aan de bestaande klanten. :no: