ziggo geeft meer om nieuwe klanten dan bestaande klanten?

Status
Niet open voor verdere reacties.
R

Remco1092

Hierbij wil ik klagen over de nu lopende actie van Ziggo om nieuwe klanten te werven.
Als nieuwe klant, die 1 jaar moet blijven, kun je gebruik maken van erg leuke aanbiedingen.
Als bestaande klant die ook graag een Interactieve HD recorder wil moet je ruim het dubbele betalen.
Ik ben al ruim 10 jaar abonnee bij Ziggo (hiervoor Quicknet en Multikabel) met het duurste abonnement, maar gebruik maken van de aanbieding kan niet volgens de klantenservice.
Je zou toch denken dat je als bedrijf een trouwe en tevreden klant wat coulanter kunt behandelen.
Heeft Ziggo nu werkelijk liever dat de klanten gaan overstappen naar een ander om daar te profiteren van eventuele aanbiedingen?
Ik heb nu heel erg het gevoel dat Ziggo meer waarde hecht aan nieuwe klanten dan aan de bestaande klanten. :no:
 
Ik zou zeggen zoek eens op dit forum, dit onderwerp is al tig maal over geschreven, bel 1200 en vraag naar afdeling opzeggen, die wil nog wel eens iets doen soms Succes!
 
Zal het dit dan soms zijn??
s45.gif
 
Ik heb nu heel erg het gevoel dat Ziggo meer waarde hecht aan nieuwe klanten dan aan de bestaande klanten. :no:

Maar dat zijn allemaal lokkertjes voor nieuwe klanten, sigaar uit eigen doos, HEBBE HEBBE HEBBE!!*

*Kies welke bij u van toepassing is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan