• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ziggo gaat sneller en symmetrisch internet aanbieden

Als ze het dan voor eenzelfde prijs of marginaal iets hoger doen dan ga ik over, anders hebben ze er nog niets aan.
 
Veel belovend nieuws voor Ziggo klanten! Dat is oa de reden geweest dat ik naar KPN ben overgestapt vorig jaar november!
 
Even de gemoederen temperen :-P

Zolang de FM-band er is blijft de upload beperkt tot zo'n 100 a 150Mbps. Aangezien je minimaal 5% bandbreedte nodig hebt voor de TCP ACKs blijft de realiseerbare download beperkt tot 3Gbps. Dat lijkt natuurlijk heel wat, maar dit moet wel gedeeld worden met iedereen binnen het segment, zeg zo'n 400 abonnees.
 
De aanval openen op iets dat er niet is, niet overal tenminste.
Het artikel praat over de aanval op glasvezel, maar dat heeft nog bijna niemand en wordt door de KPN behoorlijk vertraagd.
Handige zet overigens van Ziggo om juist wèl met veel sneller internet te komen om de KPN daarbij de loef af te steken.
Overigens zijn er media die spreken over snelheden van 1 GB/s maar dat moet natuurlijk 1Gb/s zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
De aansluitingen van FIberToHome worden toch door de ReggeFibers van deze wereld geïnstalleerd? Hier heeft KPN zelf geen invloed op. Althans zo heb ik het begrepen.
 
Ziggo's Internet snelheid

Ik kan je vertellen dat Ziggo echt de snelheid levert dan wat zij belooft.

Ik heb een Internet Abonnement bij Ziggo van 150/15 Mb.:thumb up:

Ziggo levert 152,4 / 15,6 Mb Dit is dus meer!:lol:

Ik ben zeer tevreden over Ziggo!:pompom:

Wij hebben al lang glasvezelkabel, in me pc zit 1Gb Ethernetkaard.

Ik heb net nieuwe UTP kabel Cat 6 20 meter aangesloten dat werkt Perfect.

Laat die 1Gb Ziggo maar komen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan