Ziggo gaat klantenservice 24/7 doen

Status
Niet open voor verdere reacties.

tgs2008

Forum Gebruiker
Berichten
24
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Werd benaderd door een uitzendburo (TT) men zocht een technische helpdesk medewerker eis was van 06.00 tot 00.00 beschikbaar zijn, na wat door gevraagd kreeg ik te horen dat Ziggo naar een 24/7 klantenservice gaat in Maastricht gebeurt het al.
 

Poupou

Forum Gebruiker
Berichten
1.605
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
In dat geval zou je toch van 00.00 tot 00.00 uur beschikbaar moeten zijn?
 

Ric Flair

Forum Gebruiker
Berichten
837
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Klopt, dit is de vacature bij Teleperformance Zoetermeer:

Technisch helpdeskmedewerker voor Ziggo

Deel deze job op Twitter!

Vacaturecode : ZMZIGGOTECH3
Afdeling : Teleperformance
Locatie : Zoetermeer ZH NL 2726
Functietype : Part time 32 tot 40 uur / week
Carrièreniveau : 0-3 jaar relevante werkervaring
Opleiding : MBO werk- en denkniveau
Categorie : Klantenservice
Functieomschrijving en functie eisen :
Werken bij Teleperformance is luisteren, vragen stellen, doorvragen, opvolgen, analyseren én oplossingen vinden voor klanten. En vooral veel plezier hebben met elkaar. Teleperformance, marktleider in klantcontactactiviteiten, biedt je bovendien volop ontwikkelmogelijkheden.

Teleperformance telt wereldwijd meer dan 130.000 medewerkers. Teleperformance Benelux heeft vestigingen in Zoetermeer, Tilburg, Maastricht, Roermond en Brussel. In de Benelux werken ca. 2.300 medewerkers met veel passie aan een zo hoog mogelijke klanttevredenheid voor nationale en internationale opdrachtgevers.


Voor onze vestiging in Zoetermeer zijn we op zoek naar:


Technisch helpdeskmedewerkers voor Ziggo (M/V) START FULL MET FULL TIME TRAINING
(24 - 36 uur)


Je bent het aanspreekpunt voor klanten bij vragen over de installatie, configuratie of gebruik van software en hardware en je lost telefonisch meldingen op voor onze opdrachtgevers.

Wij zijn op zoek naar kandidaten met een:
• klantgerichte en communicatief sterke persoonlijkheid met een positieve instelling
• uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
• goede kennis van computers
• commerciële instelling; cross- en upselling maakt deel uit van je functie
• flexibele beschikbaarheid, de werktijden zijn van maandag t/m vrijdag 8:00-22:00 uur, zaterdag en zondag van 06.00-00.00 uur
• fulltime beschikbaarheid tijdens de trainingsperiode van drie weken

Wij bieden:
• een concurrerend salaris met een aantrekkelijke bonusregeling
• goede secundaire voorwaarden waaronder een collectieve ziektenkostenverzekering
• een uitgebreid trainingstraject
• uitstekende ontwikkelingsmogelijkheden
• reiskostenvergoeding van maximaal € 133,25 per maand bij eigen vervoer of 100% bij openbaar vervoer

Solliciteren
Nieuwsgierig of jouw talenten passen bij wat wij zoeken? Kijk dan op www.teleperformergezocht.nl voor meer informatie of solliciteer direct en upload je CV. Voor locatie Zoetermeer. Liever persoonlijk contact? Bel dan met onze recruiter op 079-3429800
Om je CV voor deze vacature te versturen selecteer eerst hoe je van deze vacature hoorde en klik daarna op CV versturen hieronder.
 

catastrofus

Forum Gebruiker
Berichten
5.031
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Laten ze eerst eens investeren in kwaliteit ipv kwantiteit kijkende naar de eisen.
 

Ric Flair

Forum Gebruiker
Berichten
837
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Tja, de technische kennis gaat niet verder dan "Goede kennis van computers".
 

Opteron-pv

Forum Gebruiker
Berichten
529
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Werken bij Teleperformance is luisteren, vragen stellen, doorvragen, opvolgen, analyseren én oplossingen vinden voor klanten. En vooral veel plezier hebben met elkaar. Teleperformance, marktleider in klantcontactactiviteiten, biedt je bovendien volop ontwikkelmogelijkheden.

Wel humor , staat niet bij dat je een script moet door nemen, Je zou zeggen dat deze functie omschrijving gewoon helemaal nergens bij in de buurt komt van wat je eigenlijk moet doen.

Als deze mensen Ziggo voorzien van helpdeskmedewerkers dan is het niet zo raar dat het niet zo geweldig is.

dus vragen stellen gaat zo dus:

Wat is uw klantnummer

;followup (door vragen)

Welk adres woont u?


Ik zie het al helemaal voor me ;).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan