Beste,
Iemand enig idee waarom in de Ziggo folder die bij de Casema-klanten is bezorgd met geen woord gerept wordt over de trouwe Wanadoo/Orange Internetklanten? Bij Casema heet het Midi/Multi/Maxi/Mega...maar ik heb gewoon Wanadoo/Orange Premium.....wat doen we daar mee?

Herman
Iemand enig idee waarom in de Ziggo folder die bij de Casema-klanten is bezorgd met geen woord gerept wordt over de trouwe Wanadoo/Orange Internetklanten? Bij Casema heet het Midi/Multi/Maxi/Mega...maar ik heb gewoon Wanadoo/Orange Premium.....wat doen we daar mee?

Herman
