H
huubhuub
Dag mensen,
Het verhaal begon allemaal op 12 Oktober 2008. Ik vroeg op deze datum een alles in 1 pakket aan ter vervanging van mijn @Home+KPN combi.
Na 2 dagen kreeg ik netjes een brief dat het aansluitpakket in 4 weken zou komen. Helaas was 4 weken niet echt reeel maar 6 December 2008
kreeg ik dan eindelijk mijn pakket. Pakket aangesloten en na enige tijd (activeringsproblemen) werkte alles.
Helaas had ik na de "overstap" nog steeds een probleem namelijk mijn rekening. Ik betaal nu al sinds November 2008 geen normaal abbonementsgeld meer (16.25 ipv 49,95). Ik heb meerdere malen gebeld met Ziggo en 2 weken geleden werd mij belooft dat het opgelost zou worden, ook zou men mij een brief sturen.
ongeveer 10 dagen geleden ontving ik een brief (cq. wijzigingsformulier) met daarop nogmaals een opsomming van mijn producten.
Helaas werd vorige week wederom 16,25 afgeschreven. Ik weet me nu geen raad , moet ik dit laten rusten , moet ik hier mee verdergaan ?
Ik wil graag betalen om problemen te voorkomen maar ZIGGO wil/kan blijkbaar zijn zaakjes niet regelen met zijn klanten.
In het kort : heb al geruime tijd ZIGGO alles in 1 maar betaal nogsteeds de prijs van mijn TV-analoog ipv het pakket (16,25 ipv 49,95).
Kan iemand mij verder helpen ?
Huubhuub
PS ik ben nu dus al maanden hiermee bezig , hulp van een ZIGGO-medewerker zoals "Unknown", "Kingpin" , "TVdigitaal" etc. word op prijs gesteld
Het verhaal begon allemaal op 12 Oktober 2008. Ik vroeg op deze datum een alles in 1 pakket aan ter vervanging van mijn @Home+KPN combi.
Na 2 dagen kreeg ik netjes een brief dat het aansluitpakket in 4 weken zou komen. Helaas was 4 weken niet echt reeel maar 6 December 2008
kreeg ik dan eindelijk mijn pakket. Pakket aangesloten en na enige tijd (activeringsproblemen) werkte alles.
Helaas had ik na de "overstap" nog steeds een probleem namelijk mijn rekening. Ik betaal nu al sinds November 2008 geen normaal abbonementsgeld meer (16.25 ipv 49,95). Ik heb meerdere malen gebeld met Ziggo en 2 weken geleden werd mij belooft dat het opgelost zou worden, ook zou men mij een brief sturen.
ongeveer 10 dagen geleden ontving ik een brief (cq. wijzigingsformulier) met daarop nogmaals een opsomming van mijn producten.
Helaas werd vorige week wederom 16,25 afgeschreven. Ik weet me nu geen raad , moet ik dit laten rusten , moet ik hier mee verdergaan ?
Ik wil graag betalen om problemen te voorkomen maar ZIGGO wil/kan blijkbaar zijn zaakjes niet regelen met zijn klanten.
In het kort : heb al geruime tijd ZIGGO alles in 1 maar betaal nogsteeds de prijs van mijn TV-analoog ipv het pakket (16,25 ipv 49,95).
Kan iemand mij verder helpen ?
Huubhuub
PS ik ben nu dus al maanden hiermee bezig , hulp van een ZIGGO-medewerker zoals "Unknown", "Kingpin" , "TVdigitaal" etc. word op prijs gesteld