• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ziggo extra, snelheid wanneer?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter cvinkestijn
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Blijkt dat gewoon weer geen afspraken nagekomen wordt! Pfff.. Ziggo, slecht, slecht! Dat kan gewoon niet als mega groot bedrijf te zijn! Zorg voor optijd melden van nieuwe berichten! Of vertel dat de snelheidsverhoging is opgeschoven, maar wel optijd zijn! en niet dat het 2 juli is en dan pas gaan aangegeven, oh ja snelheidsverhoging wordt 1 maand opgeschoven :S pff..
 
Ik had nog de oude snelheid.
Ik heb de modem een minuut van de spanning gehad en opnieuw laten opstarten nu heb ik de nieuwe snelheid.

Wellicht een tip?
 
Blijkt dat gewoon weer geen afspraken nagekomen wordt! Pfff.. Ziggo, slecht, slecht! Dat kan gewoon niet als mega groot bedrijf te zijn! Zorg voor optijd melden van nieuwe berichten! Of vertel dat de snelheidsverhoging is opgeschoven, maar wel optijd zijn! en niet dat het 2 juli is en dan pas gaan aangegeven, oh ja snelheidsverhoging wordt 1 maand opgeschoven :S pff..

Gaaaaap! Gaan we weer, Lezen! Anders even zoeken in dit forum!
Is gisteren, eergisteren die dag daarvoor enz...... ook al gemeld.
Er is ALTIJD gezegd door Ziggo: "Vanaf 1 juli zullen de eerste nieuwe snelheden gerealiseerd zijn", en dus niet dat iedereen op 1 juli een snelheidsverhoging zal krijgen.
 
Net modem gerest hier in Groningen en helaas nog geen nieuwe snelheid :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan