C
cvinkestijn
Wanneer wordt de snelheid nou geupgrade van Ziggo extra? pfff...
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Blijkt dat gewoon weer geen afspraken nagekomen wordt! Pfff.. Ziggo, slecht, slecht! Dat kan gewoon niet als mega groot bedrijf te zijn! Zorg voor optijd melden van nieuwe berichten! Of vertel dat de snelheidsverhoging is opgeschoven, maar wel optijd zijn! en niet dat het 2 juli is en dan pas gaan aangegeven, oh ja snelheidsverhoging wordt 1 maand opgeschoven :S pff..
