• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ziggo en Muiden compensatie decoder !

  • Onderwerp starter Onderwerp starter kaasplank
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
K

kaasplank

In Kassa vertelde iemand van Ziggo dat de mensen in Muiden hun decoder konden opsturen naar Ziggo en dan hun geld terug zouden krijgen, dit omdat Ziggo per 1 Okt UPC is geworden, we hebben hierover ook een brief ontvangen van Ziggo om dit te bevestigen ondertekend door Joop Evers, directeur!

Dit alles heb ik gedaan op 7 Okt en heb ook het strookje van tnt en kan zien dat het bij Ziggo is aangekomen op 8 Okt, ik ben vandaag maar eens gaan bellen met Ziggo hoe het er voor staat, en wat denk je, ZE WETEN VAN NIETS en er is ook niets meer terug te vinden omdat alle gegevens van de mensen in Muiden zijn gewist omdat we nu UPC zijn !

Ik kreeg als antwoord dat ik alles nog maar eens moet opsturen, ja wat dan opsturen, dat heb ik op 7 Okt al gedaan !

Ik moet dan maar het TNT strookje opsturen volgens Ziggo en krijg dan 39,95, nou ik heb recht op 128,95 dat heb ik voor de decoder betaald !

Echt niet te geloven, ik weet dat ongeveer 200 mensen hier in Muiden en Muiderberg hun decoder ook hebben geretouneerd, zijn die gegevens ook allemaal weg, ze hebben die dingen toch allemaal ontvangen bij Ziggo, dat kan niet ongemerkt zijn gegaan ?

Nog meer mensen met dit probleem ?

Roekie
 
Ik zou dat strookje maar goed bewaren. Ik vermoed dat een deze move/swob niet eens bij de klantenservice bekend is. Misschien kan je beter een mail sturen via MijnZiggo.
 
Het vervelende is alleen dat je zelfs met dat strookje niet kunt bewijzen wat er opgestuurd is aangezien niet op het strookje vermeld stond wat er opgestuurd is.

Nu zou het niet zover moeten komen, maar als het wel zo ver komt sta je juridisch gezien helaas met alleen een strookje niet heel erg sterk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan