Ziggo email werkt niet


Zoals je daar kan lezen zijn er een paar honderd email adressen geblokkeerd i.v.m een hack. Misschien zit jij daar ook bij, maar eigenlijk zou je dan een brief moeten hebben gehad.

Ik adviseer je om contact op te nemen met Ziggo.
- Tel.: 8.00 tot 20.00 uur. - 1200 gratis vanaf je telefoonaansluiting van Ziggo - 0900-1884 gebruikelijke (mobiele) belkosten
- Bericht sturen via in-app Messenger van de Ziggo app
- Klantenservice Chat
- Ziggo op X
- Ziggo op Facebook
 
Wel vreemd dat er niet veel meer meldingen zijn, en het niet op de website vermeld staat.
Is er ook gezegd wanneer dit is opgelost?
Kan ook zijn dat ze je proberen af te schepen met een algemene melding.
 
Ik heb ook al enige tijd dat ik niet in mijn Ziggo mailbox kan komen, waarschijnlijk ligt er dan ergens een server plat, na tijdje soms half uurtje of zo is het weer werkend
 
Wel vreemd dat er niet veel meer meldingen zijn, en het niet op de website vermeld staat.
Is er ook gezegd wanneer dit is opgelost?
Kan ook zijn dat ze je proberen af te schepen met een algemene melding.
nee ze waren er druk mee ,en ze zouden het op de website gaan zetten
 
Vorige week 4 dagen niet in kunnen loggen. Stond op de inlogpagina keurig aangegeven dat ze er mee bezig waren om het op te lossen.
Schijnbaar rommelt het wat in het serverpark.
Ik zeg, tijd voor een harde reset ;D
 
Terug
Bovenaan