Netwerkhobiest
Forum Gebruiker
- Berichten
- 1
- Internet
- Ziggo
Dus ik heb een een contract die ik eind julie op ga zeggen. Om vervolgens de dag erna als nieuwe klant weer met
een nieuw abbo te willen starten.
Volgens Ziggo mag dit niet en moet er minimaal 6 maanden tussen opzeggen en nieuw contract aanvragen zitten.
Ik werd naar de algemene voorwaarden verwezen waar ik er in geen enkel artikel iets over kan vinden.
Kan Ziggo dit jurisdisch gezien doen? Mogen ze je 6 maanden lang weigeren?
Aangezien een contract een contract is en die al met een bepaalde datum is afgelopen?
Of is dit iets wat ze zelf verzinnen?
Want einde contract is einde contract toch?
Dag na aflopen oud contract ben ik volgens mij volgens de wet gewoon een nieuwe klant lijkt mij.
een nieuw abbo te willen starten.
Volgens Ziggo mag dit niet en moet er minimaal 6 maanden tussen opzeggen en nieuw contract aanvragen zitten.
Ik werd naar de algemene voorwaarden verwezen waar ik er in geen enkel artikel iets over kan vinden.
Kan Ziggo dit jurisdisch gezien doen? Mogen ze je 6 maanden lang weigeren?
Aangezien een contract een contract is en die al met een bepaalde datum is afgelopen?
Of is dit iets wat ze zelf verzinnen?
Want einde contract is einde contract toch?
Dag na aflopen oud contract ben ik volgens mij volgens de wet gewoon een nieuwe klant lijkt mij.