• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ziggo-eigenaar test DOCSIS 3.1

Berichten
583
Internet
  1. Odido
Digitale TV
  1. Ziggo
Liberty Global – het moederbedrijf van Ziggo – test op dit moment achter de schermen met de nieuwe kabelinternettechniek DOCSIS 3.1. Begint 2016 wordt de eerste gebruikerstest verwacht.

bron:Totaal TV
https://www.totaaltv.nl/nieuws/20624/ziggo-eigenaar-test-docsis-3.1.html
 
IS niet de bedoeling om hele berichten tekopie pasten hier op het forum, alleen dik gedrukte met bron link is voldoende, Chelloo.nl kan hier namelijk gezijk van krijgen.
 
Devil-Strike.net zei:
IS niet de bedoeling om hele berichten tekopie pasten hier op het forum, alleen dik gedrukte met bron link is voldoende, Chelloo.nl kan hier namelijk gezijk van krijgen.

Jammer
 
Re: Ziggo

DOCSIS 3.1 is een mooie ontwikkeling op het gebied van kabelinternet, alleen kunnen ze denk ik beter in glasvezel investeren tot aan huis. Het gaat hun 20 euro kosten per aansluiting om deze techniek toe te passen. Als er over een paar jaar DOCSIS 4.0 uitkomt, moeten ze weer hun hele netwerk aanpassen enz... Kost ook weer een investering. Met glasvezel zijn ze in 1 keer voorbereid op de toekomst. NU al tot 10 Gb/s up/down.
 
"Feitelijk biedt kabel – net als de koperdraadtechniek VDSL – ruim voldoende internetsnelheid om aan de wensen van de meeste consumenten te voldoen."

Verslikte me zowat in mijn koffie.....woehaha
En dat durven ze nu te zeggen na decennia het tegengestelde te beweren?
 
Alleen Liberty Global weet niet écht wat de meeste consumenten wensen. :brullen:
 
Maar vertegenwoordigen wij dan de meeste consumenten? Nee. Er zijn meer dan genoeg mensen die het nog niet eens boeit. Als de PC maar aangaat en ze kunnen Facebooken. Het aantal mensen dat graag meer upload wil is wel oververtegenwoordigd hier, dus dat maakt het plaatje nogal scheef. En je moet natuurlijk een groot aantal kuddeschapen niet vergeten die eigenlijk alleen maar roepen dat ze het willen hebben, maar never nooit niet die hogere upload gebruiken.
 
Bedoelde meer op echte keuze tussen TV en internet.
Als je veel wilt hebben van het ene product dat je dan dat ook niet van het andere product veel moet afnemen.
 
Terug
Bovenaan