• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

ZIGGO - Doof,Stom en Blind ?!

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Jam
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
J

Jam

Ziggo

Ziggo scoorde van alle in de enquête meegenomen providers het slechtst op het gebied van snelheid en betrouwbaarheid van de internetverbinding.
Een derde van de Ziggoklanten in het panel had in de meetperiode te maken met wegvallende internetverbinding, tegen een op de vijf gemiddeld.
Ook kampt Ziggo vaker dan andere met internetstoringen dan andere aanbieders. In het blad zegt Ziggo zich niet te herkennen in de resultaten.


https://www.nu.nl/internet/1899330/xs4all-is-beste-provider.html


"heeft u uw modem al eens gereset ?" :no:
 
Uit de test:
Per provider, in deze eerste test in totaal acht, vulden minimaal 75 consumenten de enquête in. In totaal deden 1960 gebruikers mee
Ziggo

Ziggo scoorde van alle in de enquête meegenomen providers het slechtst op het gebied van snelheid en betrouwbaarheid van de internetverbinding.
Een derde van de Ziggoklanten in het panel had in de meetperiode te maken met wegvallende internetverbinding, tegen een op de vijf gemiddeld.
Ook kampt Ziggo vaker dan andere met internetstoringen dan andere aanbieders. In het blad zegt Ziggo zich niet te herkennen in de resultaten.


https://www.nu.nl/internet/1899330/xs4all-is-beste-provider.html


"heeft u uw modem al eens gereset ?" :no:
 
Per provider, in deze eerste test in totaal acht, vulden minimaal 75 consumenten de enquête in. In totaal deden 1960 gebruikers mee
Zo, 75 consumennten! Erg betrouwbaar moet ik zeggen :schater:
 
Het is mij al regelmatig overkomen, dat ik totaal geen internetsignaal had op het modem. Modem resetten haalde niets uit. Afgelopen maandag was het wederom raak. Degene van de helpdesk wist me te melden, dat er in het gehele dekkingsgebied raak was. Als dit zo door blijft gaan, overweeg ik om over te stappen naar een geheel andere internet aanbieder.
 
Zo, 75 consumennten! Erg betrouwbaar moet ik zeggen :schater:

Kijk... En dat is nou precies de mentaliteit die Ziggo tekent... Jij werkt zeker op de helldesk aldaar?
Steek je kop nog maar even verder in het zand...
 
Kijk... En dat is nou precies de mentaliteit die Ziggo tekent... Jij werkt zeker op de helldesk aldaar?
Steek je kop nog maar even verder in het zand...

Beetje overdreven reactie, iedereen weet dat er problemen spelen, dat lijkt mij geen geheim...
Iedereen met een beetje gezond verstand weet echter ook dat een getal van 75 niet toerijkend is voor een goed onderzoek, met cijfers die ook werkelijk representatief zijn.
En dat lijkt mij het enige wat Unknown bedoelde aan te geven met die reactie...
 
volgens mij staat er minimaal 75 dus het juiste aantal weet je nog niet. Kan wel 200 zijn of 500.
 
Het is nu ook niet direct zo dat marketing onderzoeksbureaus alleen slechte klanten kiezen in hun panels. Vaak worden die panels notabene doro de providers zelf aangeleverd (ja, mijn vrouw werkt inmiddels 10 jaar bij zo'n bureau).

Ik kan me voorstellen dat je vraagtekens bij de aantallen zet, maar ik vind het uitermate zwak dat Multikabel niet anders reageert dan " wij herkennen ons niet in...". Dat klinkt als een bepaalde politica die zich ook niet in "kon vinden in het beeld dat mensen van haar hadden". Zal best, doe er wat aan. Dat werkt beter dan ontkennen. Als je een slechte naam hebt (kennelijk) doe je jezelf meer een plezier door uit te zoeken waardoor dat komt, dan door je kop in het zand te steken.

Als Ziggo niet ziet dat haar problemen vele malen groter zijn dan voor de fusie (ik had bij Multikabel zelde problemen, inmiddels heb ik ze iedere maand minstens een keer of 2-3) dan heeft het een grote plaat voor haar hoofd. Wil niet zeggen dat ze er niets aan kunnen doen, maar met ontkennen gaat het niet weg.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan