T
Tony-choppa
Zelfs de webcare van Ziggo lost niks op.
Mijn verbinding schommelt volgens ziggo is er niks aan de hand.
Nu is het zelfs merkbaar via ziggo's eigen speedtest dat ie problemen heeft.
www.spitsnieuws.nl bv laad mega sloom hier bv maar via mijn adsl lijn laad ie gewoon instant
belachgelijk ik heb ziggo opgezegd 7 dec loopt ie af.
en heb xs4all glasvezel aangevraagt 100/100
ziggo gaat volgend jaar alleen maar meer problemen krijgen als ze snelheden upgraden na 240/20 voor alles in 1 extra
Anyway heb je problemen dan ben je gewoon fucked dan is het game over.
Mijn verbinding schommelt volgens ziggo is er niks aan de hand.
Nu is het zelfs merkbaar via ziggo's eigen speedtest dat ie problemen heeft.
www.spitsnieuws.nl bv laad mega sloom hier bv maar via mijn adsl lijn laad ie gewoon instant
belachgelijk ik heb ziggo opgezegd 7 dec loopt ie af.
en heb xs4all glasvezel aangevraagt 100/100
ziggo gaat volgend jaar alleen maar meer problemen krijgen als ze snelheden upgraden na 240/20 voor alles in 1 extra
Anyway heb je problemen dan ben je gewoon fucked dan is het game over.
Laatst bewerkt door een moderator: