• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ziggo doet niet aan oplossen

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Tony-choppa
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
T

Tony-choppa

Zelfs de webcare van Ziggo lost niks op.
Mijn verbinding schommelt volgens ziggo is er niks aan de hand.
Nu is het zelfs merkbaar via ziggo's eigen speedtest dat ie problemen heeft.

www.spitsnieuws.nl bv laad mega sloom hier bv maar via mijn adsl lijn laad ie gewoon instant

belachgelijk ik heb ziggo opgezegd 7 dec loopt ie af.
en heb xs4all glasvezel aangevraagt 100/100

ziggo gaat volgend jaar alleen maar meer problemen krijgen als ze snelheden upgraden na 240/20 voor alles in 1 extra

Anyway heb je problemen dan ben je gewoon fucked dan is het game over.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zelfs de webcare van ziggo lost niks op.
Mijn verbinding schommelt volgens ziggo is er niks aan de hand.
Nu is het zelfs merkbaar via ziggo's eigen speedtest dat ie problemen heeft.

www.spitsnieuws.nl bv laad mega sloom hier bv maar via mijn adsl lijn laad ie gewoon instant
Staat hier in een oogwenk op het scherm, via Ziggo....
 
Staat hier ook rap op 't scherm, alleen als je een link aanklikt op de site, is hij wel even bezig de site te laden.

Waar heb je die info vandaan dat 't volgend jaar 240/20 wordt qua snelheid, of heb ik iets gemist.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan