• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

"Ziggo doet geen mooie beloftes meer"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik snap niks van dit bericht wat wil je hier nou mee zeggen ?
 
Laten ze eerst de dierentuinkaartjes maar eens uit gaan delen, zo lang dat niet gebeurt ben ik van mening dat de directie de kluit belazerd. Dit geldt natuurlijk niet voor de eerlijke en hardwerkende medewerkers die hun best doen om wel op een integere manier hun werk te doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan