• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ziggo dgitale tv storing postcode 1742 (Reigershof)

Berichten
155
Ziggo dgitale tv storing postcode 1742 (Reigershof/Schagen)

Zijn er mensen op postcode 1742 (Reigerhof o.a.) die overdag en begin van de avond storingen ervaring op digitale tv van Ziggo?

Je zit veel blokjes (artefacen) op tv, zenders als BBC 2, National Geographic Channel, Discovery Channel, NPO 1, 2, 3, RTL 4, 5, 7, 8, RTL Z doen het vrijwel niet meer.

Vorige week was er ook zoiets, maar toen was de storing minder intensief.

Buren van ons hebben het ook ook. Maar om Ziggo wakker te schudden heb ik meer respons nodig om te storing te beëindigen!

Zelf internet is traag! Dat hoor ik ook graag.

Alvast bedankt voor re reacties
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Goedemiddag Titan,

In de meeste gevallen gaat het om individuele problemen, die op te lossen zijn met behulp van het stappenplan op https://bit.ly/ZiggoBlokken. Spelen de internetproblemen verder via de bekabelde of draadloze verbinding?

Aangezien je aangeeft dat de buren ook problemen ervaren, kijk ik toch graag het signaal even na. Zou je een privébericht willen sturen met jouw klantnummer en adres?

Groet,

Ben - Ziggo Webcare
 
Gisteren stond er netjes op de website van Ziggo dat er in postcode gebied 1742AV een storing was.

Vorige week donderdag was er ook een storing en gisteren dus.

Vanmiddag zal ik in onze straat een Ziggo busje rijden en niet volgens mij een Ziggo kastje in de straat ging controleren.

Mocht de storing weer voortkomen dat zal ik het aangeven. :cool:
 
Terug
Bovenaan