- Berichten
- 155
Ziggo dgitale tv storing postcode 1742 (Reigershof/Schagen)
Zijn er mensen op postcode 1742 (Reigerhof o.a.) die overdag en begin van de avond storingen ervaring op digitale tv van Ziggo?
Je zit veel blokjes (artefacen) op tv, zenders als BBC 2, National Geographic Channel, Discovery Channel, NPO 1, 2, 3, RTL 4, 5, 7, 8, RTL Z doen het vrijwel niet meer.
Vorige week was er ook zoiets, maar toen was de storing minder intensief.
Buren van ons hebben het ook ook. Maar om Ziggo wakker te schudden heb ik meer respons nodig om te storing te beëindigen!
Zelf internet is traag! Dat hoor ik ook graag.
Alvast bedankt voor re reacties
Zijn er mensen op postcode 1742 (Reigerhof o.a.) die overdag en begin van de avond storingen ervaring op digitale tv van Ziggo?
Je zit veel blokjes (artefacen) op tv, zenders als BBC 2, National Geographic Channel, Discovery Channel, NPO 1, 2, 3, RTL 4, 5, 7, 8, RTL Z doen het vrijwel niet meer.
Vorige week was er ook zoiets, maar toen was de storing minder intensief.
Buren van ons hebben het ook ook. Maar om Ziggo wakker te schudden heb ik meer respons nodig om te storing te beëindigen!
Zelf internet is traag! Dat hoor ik ook graag.
Alvast bedankt voor re reacties
Laatst bewerkt door een moderator:
