Fransepans
Forum Gebruiker
- Berichten
- 5
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Mijn connectbox stopt en start willekeuring,enkele maanden, sinds begin deze maand Mei dit maar eindelijk gemeld bij Ziggo, diverse monteurs zijn langs geweest testen vanaf de straat kast tot aan de muurcontact voor alle zekerheid heeft men stekkers contactdoos en bedrading vanaf de splitter alles vervangen inclusief de Connectbox zelf. Was dus niet echt nodig. Vanuit de controlekamers van Ziggo wordt er van alles bekeken maar tot nu toe geen duidelijkheid wat de oorzaak van het sluiten en starten is,in netwerkhistory van het moden staat van alles. maar dat schijnt niet belangrijk voor de specialisten op afstand te zijn, wat het modem veroorzaakt. Die zien dit ook en andere dingen waarmee helaas geen uitsluitsel en belangrijker, oplossing van de storingen. Heel vervelend voor een aantal 90 en zelfs 100 jarige cliënten van mijn vrouw, die in paniek raken als zij bellen naar haar en de telefoon DOOD is. Deze ouderen snappen niet dat het niet aan hun ligt maar aan de apparatuur hier in huis.
Als het goed is ligt het modem nu enkele dagen? aan permanente controle. Donderdag ,heden zou ik gebeld worden, maar het is nu HEMELvaartdag.
Nu kijk ik zelf ook maar in appjes op mij telefoon, daarin ik zie iets wat ik niet snap en vroeger, 55 jaar geleden niet kon. het modem zend in de 5GhZ band uit gelijktijdig?? op 2 frequenties.
Weet iemand of dat kan en mag en hoe? en geen storingen veroorzaakt? Bijlage schermafdruk . De Connect box zend en Ontvang? op kanaal 100 en op kanaal 44 . Zit op kanaal 100 niet het radar systeem van boten? Radar signaal kan heel erg ver reiken en gooide vroeger alles uit.
Kanaal 36 komt van de Ziggo wifi booster, deze booster zou geen invloed hebben op het aan uit aan. van de Connectbox.
Op een vraag van een van de eersten van de helpdesk is het begonnen toen de Connectboxen opgewaardeerd werden? Had ik geen antwoord want ik wist niet dat ze opgewaardeerd waren. Hier is geen enkele medewerk(st)er verder op ingegaan. en ik blijf maar beleefd. dus ..
Help Help
Als het goed is ligt het modem nu enkele dagen? aan permanente controle. Donderdag ,heden zou ik gebeld worden, maar het is nu HEMELvaartdag.
Nu kijk ik zelf ook maar in appjes op mij telefoon, daarin ik zie iets wat ik niet snap en vroeger, 55 jaar geleden niet kon. het modem zend in de 5GhZ band uit gelijktijdig?? op 2 frequenties.
Weet iemand of dat kan en mag en hoe? en geen storingen veroorzaakt? Bijlage schermafdruk . De Connect box zend en Ontvang? op kanaal 100 en op kanaal 44 . Zit op kanaal 100 niet het radar systeem van boten? Radar signaal kan heel erg ver reiken en gooide vroeger alles uit.
Kanaal 36 komt van de Ziggo wifi booster, deze booster zou geen invloed hebben op het aan uit aan. van de Connectbox.
Op een vraag van een van de eersten van de helpdesk is het begonnen toen de Connectboxen opgewaardeerd werden? Had ik geen antwoord want ik wist niet dat ze opgewaardeerd waren. Hier is geen enkele medewerk(st)er verder op ingegaan. en ik blijf maar beleefd. dus ..
Help Help