D
dietje
Beste,
Mijn vader woont in een senioren park waar Ziggo Collectief (TOM:TV Op Maat) is ingericht voor het RTV gebruik.
Nou heeft mijn vader onlangs een nieuwe televisie gekocht en daarbij wil hij graag digitaal kijken wat een probleem lijkt te zijn bij Ziggo Collectief omdat je een klant nummer nodig hebt om een smartcard te activeren.
Aangezien hij verschillende providers had voor bellen en internet, wilde we gebruik maken van Alles-in-1 van Ziggo en om het nog mooier te maken, wilde hij ook een digitale HD recorder voor 99 euro. Hiermee hebben we ook gelijk een eigen klantnummer om de smartcard te kunnen activeren.
Aangezien mijn vader al die providers niet helemaal snapt heb ik alle benodigde gegevens bij elkaar gezocht en heb hem aangemeld bij Ziggo voor een Alles-in-1 pakket met de HD-recorder en 1 extra telefoon nummer.
Tenminste, dat dacht ik.
Enkele dagen later werd mijn vader gemaild met de melding dat het rekeningnummer nog niet opgegeven is en dat er een nummer ontbreekt bij het 2e telefoon nummer. Na dit telefonisch doorgegeven te hebben lijkt het in orde totdat er een mailtje verstuurd wordt met daarin de melding dat het eigenlijk helemaal niet mogelijk is om een Alles-in-1 pakket te nemen omdat er al een Colletief aansluiting is. Wel zouden we een internet abonnement en bellen los kunnen aansluiten maar daarmee vervalt wel de aanbieding van een HD-recorder voor 99 euro. Hierbij komt ook nog de aardigheid dat het duurder is om allemaal losse pakketten te hebben.
Ik heb de mensen van Ziggo nog niet gesproken omdat de afdeling die ik hiervoor moet hebben pas a.s. maandag weer beschikbaar is.
Ik vind het heel slecht van Ziggo dat ze pas na meerdere gesprekken over deze nieuwe aansluiting komen met de melding dat het toch niet mogelijk blijkt te zijn.
Wie kan mij vertellen wat de mogelijkheden zijn en hoe ik alsnog gebruik kan maken van Alles-in-1 met de zelfde voordelen als ieder andere consument?
Mvg
Diederik
Mijn vader woont in een senioren park waar Ziggo Collectief (TOM:TV Op Maat) is ingericht voor het RTV gebruik.
Nou heeft mijn vader onlangs een nieuwe televisie gekocht en daarbij wil hij graag digitaal kijken wat een probleem lijkt te zijn bij Ziggo Collectief omdat je een klant nummer nodig hebt om een smartcard te activeren.
Aangezien hij verschillende providers had voor bellen en internet, wilde we gebruik maken van Alles-in-1 van Ziggo en om het nog mooier te maken, wilde hij ook een digitale HD recorder voor 99 euro. Hiermee hebben we ook gelijk een eigen klantnummer om de smartcard te kunnen activeren.
Aangezien mijn vader al die providers niet helemaal snapt heb ik alle benodigde gegevens bij elkaar gezocht en heb hem aangemeld bij Ziggo voor een Alles-in-1 pakket met de HD-recorder en 1 extra telefoon nummer.
Tenminste, dat dacht ik.
Enkele dagen later werd mijn vader gemaild met de melding dat het rekeningnummer nog niet opgegeven is en dat er een nummer ontbreekt bij het 2e telefoon nummer. Na dit telefonisch doorgegeven te hebben lijkt het in orde totdat er een mailtje verstuurd wordt met daarin de melding dat het eigenlijk helemaal niet mogelijk is om een Alles-in-1 pakket te nemen omdat er al een Colletief aansluiting is. Wel zouden we een internet abonnement en bellen los kunnen aansluiten maar daarmee vervalt wel de aanbieding van een HD-recorder voor 99 euro. Hierbij komt ook nog de aardigheid dat het duurder is om allemaal losse pakketten te hebben.
Ik heb de mensen van Ziggo nog niet gesproken omdat de afdeling die ik hiervoor moet hebben pas a.s. maandag weer beschikbaar is.
Ik vind het heel slecht van Ziggo dat ze pas na meerdere gesprekken over deze nieuwe aansluiting komen met de melding dat het toch niet mogelijk blijkt te zijn.
Wie kan mij vertellen wat de mogelijkheden zijn en hoe ik alsnog gebruik kan maken van Alles-in-1 met de zelfde voordelen als ieder andere consument?
Mvg
Diederik
Laatst bewerkt door een moderator: