• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ziggo CI+ module met DVR

  • Onderwerp starter Onderwerp starter a.vanbezouw
  • Startdatum Startdatum
A

a.vanbezouw

Heb voor mijn ouders Ziggo digitale tv aangeschaft met een CI+ module. Ik wil hierop een dvr van jvc aansluiten. Kan dit? of is dit alleen mogelijk met een kastje van Ziggo?
 
Dan hebben we iets meer informatie nodig. Welke JVC DVR? Deze heeft een DVB-C tuner? En zo ja is deze dan CI+ gecertificeerd?
 
het gaat om een dr-mh300se/be. Ik vraag me af of deze een DVB-C tuner heeft. Hetzelfde geldt voor de CI+ certificering...
 
Dat is een harddisk DVD recorder en inderdaad geen DVB C tuner aan boord wel een analoge tuner.
Hiermee kun je digitaal opnemen maar alleen via scart en geen HD en kun je niet naar een andere zender kijken terwijl je opneemt.
Analoog opnemen is inderdaad geen probleem.
 
Analoog is altijd op te nemen. Ik neem aan dat je de CI+ module voor de TV zelf hebt genomen?
 
Bedankt voor de info. CI+ is inderdaad voor de tv zelf
 
Wat je ouders wel gaan merken is het verschil in kwaliteit tussen een digitale tv uitzending en een analoge opname.
 
Maar is het zo dat met een Ziggo kastje ipv de CI+ module het wel digitaal opgenomen kan worden?
 
a.vanbezouw zei:
Maar is het zo dat met een Ziggo kastje ipv de CI+ module het wel digitaal opgenomen kan worden?

Ja met de horizon kan je tot 4 zenders tegelijk opnemen en 1 kijken, en met de oudere cisco box kan je 1 opnemen en 1 kijken, of 2x opnemen in standby. let wel op dat bij bijde de recordings niet eraf tehalen zijn dus alleen tebekijken op tv via de box.
 
Ik bedoel eigenlijk niet de horizon box maar de standaard box. Opnemen moet dan gebeuren via de HDR
 
Terug
Bovenaan