Ziggo/Casema/Online/Orange/Wanadoo smtp-server?
Ik maak al jaren gebruik van een Casema-kabelinternetverbinding. Dit werd altijd door Wanadoo verzorgd. Later is dat Ornage geworden en tegenwoordig geloof ik dat Online.nl dit onder zijn beheer heeft.
Sinds afgelopen vrijdag kan ik geen mail meer versturen. Webmail werkt wel. De uitgaande mailserver kan niet meer bereikt worden. Ik gebruikte altijd mail.wanadoo.nl, maar heb nu alle varianten al geprobeerd (smtp.wanadoo.nl, mail- en smtp.orange.nl, mail- en smtp.online.nl, etc...). Geen enkel resultaat. Ik ben al 4 dagen bezig met het bellen naar Ziggo. Geen doorkomen aan, of ik word er na een half uur uitgedonderd. Geen reactie op storingsmeldingen via webformulieren. Geen storingsmelding op de website ...
Ik betaal verdorie voor een werkend systeem en wordt er nu toch langzamerhand een beetje pissig van. Weet iemand een wel werkende smtp-server te vinden?
Ik maak al jaren gebruik van een Casema-kabelinternetverbinding. Dit werd altijd door Wanadoo verzorgd. Later is dat Ornage geworden en tegenwoordig geloof ik dat Online.nl dit onder zijn beheer heeft.
Sinds afgelopen vrijdag kan ik geen mail meer versturen. Webmail werkt wel. De uitgaande mailserver kan niet meer bereikt worden. Ik gebruikte altijd mail.wanadoo.nl, maar heb nu alle varianten al geprobeerd (smtp.wanadoo.nl, mail- en smtp.orange.nl, mail- en smtp.online.nl, etc...). Geen enkel resultaat. Ik ben al 4 dagen bezig met het bellen naar Ziggo. Geen doorkomen aan, of ik word er na een half uur uitgedonderd. Geen reactie op storingsmeldingen via webformulieren. Geen storingsmelding op de website ...
Ik betaal verdorie voor een werkend systeem en wordt er nu toch langzamerhand een beetje pissig van. Weet iemand een wel werkende smtp-server te vinden?
Laatst bewerkt door een moderator: