Z
ziggonaut
Mijn Ziggo (Multikabel) kabelmodem (Motorola SBV5121E) heeft 2 gewone analoge telefoonuitgangen waarvan ik er in huis 1 gebruik met twee DECT telefoons. Nu had ik vroeger ISDN en hiervoor een ISDN centrale en enkele telefoons die ik graag wil blijven gebruiken. Ik heb enkele opties om dit op te lossen maar hoor graag of anderen hier al ervaringen hebben:
1) Een ander kabelmodem gebruiken met ISDN uitgangen. Ik zag op het internet dat Motorola - ik geloof voor de Engelse markt - een vergelijkbare cablemodem heeft die ISDN biedt. Zou zo'n modem bruikbaar zijn in het Ziggo (Multikabel) net?
2) Een analog/isdn convertor opnemen tussen mijn bestaande cablemodem en mijn isdn huiscentrale. Deze oplossing is echter niet goedkoop, ik zag er een van Auerswald (ca €170) op het internet
3) Een huistelefooncentrale nemen (6 interne aansluitingen nodig) die extern analoog (en ook evt isdn) werkt en in huis met isdn (en evt ook analoge) toestellen werkt. Heb ik niet gevonden, in ieder geval niet in een betaalbare categorie (onder €200)
Ik ben erg geïnteresseerd naar jullie reacties.
1) Een ander kabelmodem gebruiken met ISDN uitgangen. Ik zag op het internet dat Motorola - ik geloof voor de Engelse markt - een vergelijkbare cablemodem heeft die ISDN biedt. Zou zo'n modem bruikbaar zijn in het Ziggo (Multikabel) net?
2) Een analog/isdn convertor opnemen tussen mijn bestaande cablemodem en mijn isdn huiscentrale. Deze oplossing is echter niet goedkoop, ik zag er een van Auerswald (ca €170) op het internet
3) Een huistelefooncentrale nemen (6 interne aansluitingen nodig) die extern analoog (en ook evt isdn) werkt en in huis met isdn (en evt ook analoge) toestellen werkt. Heb ik niet gevonden, in ieder geval niet in een betaalbare categorie (onder €200)
Ik ben erg geïnteresseerd naar jullie reacties.