• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ziggo blundert met dildo spotje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Berichten
338
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
AMSTERDAM - Kabelmaatschappij Ziggo heeft een pijnlijke blunder gemaakt en geeft het nu toe. Maandenlang konden Ziggo-ontvangers in bepaalde plaatsen zich de hele dag vergapen aan seksspotjes. Het kabelbedrijf had niets in de gaten.
Het meest getoonde spotje betrof drie dames met een roze dildo. Zij waren vanaf zes uur 's middags in de weer, dag in dag uit.
Spotjes met een 'expliciete inhoud' mogen echter pas vanaf elf uur 's avonds op de buis. De boosdoener, het verkoopkanaal Suus-TV, is op het matje geroepen.
"De filmpjes van de dames zouden slechts in een digitaal pakket te zien mogen zijn, niet in ons basispakket. Het is niet duidelijk of het om moedwil of een misverstand gaat", heeft een woordvoerder van Ziggo laten weten.
Het is niet bekend in welke plaatsen de spotjes zijn vertoond. Donderdagavond waren de dames - voorlopig - voor het laatst te zien.

bron: https://www.telegraaf.nl/binnenland/3254041/__Ziggo_blundert_met_dildo_spotje__.html
 
Het was via Suus het shopping kanaal lees ik dus wat voor blunder maakt Ziggo dan???
Denk niet dat Ziggo dagelijks de zenders afloopt om te kijken of er iets op is wat niet hoort.
Suus hoort dus aangesproken te worden lijkt mij en niet Ziggo.
Lijkt mij typisch Telegraaf berichtje :sleep:
 
Het was via Suus het shopping kanaal lees ik dus wat voor blunder maakt Ziggo dan???
Denk niet dat Ziggo dagelijks de zenders afloopt om te kijken of er iets op is wat niet hoort.
Suus hoort dus aangesproken te worden lijkt mij en niet Ziggo.
Lijkt mij typisch Telegraaf berichtje :sleep:
Dacht ik ook, maar goed... Ziggo is wel verantwoordelijk voor de doorgifte. Moet je die reacties eens lezen die erbij gepllatst worden op de telegraaf. Lachwekkend...
 
Ziggo is verantwoordelijk voor de doorgifte, niet voor de inhoud.
Dan zijn er misschien wel andere zenders te noemen die qua inhoud......
Dacht ik ook, maar goed... Ziggo is wel verantwoordelijk voor de doorgifte. Moet je die reacties eens lezen die erbij gepllatst worden op de telegraaf. Lachwekkend...
 
Ziggo is verantwoordelijk voor de doorgifte, niet voor de inhoud.
Dan zijn er misschien wel andere zenders te noemen die qua inhoud......
Hallo, ik ben het eens hoor met het feit dat Ziggo er verder weinig aan kan doen en dus onterecht blaam krijgt. Maar goed, zo zijn er altijd 2 kanten... ;)
 
Het zoveelste oerdomme Telegraaf bericht....
Je kan van een provider moeilijk verwachten dat ie alle kanalen kritisch gaat beoordelen.
SUUS heeft zich gewoon niet aan de wettelijke bepalingen gehouden.
Verder is het bericht heel overdreven, het was echt geen porno ofzo.
Dat het slechts 1 zap-stap van het kanaal van Family 7 af zat, was wel komisch.
 
Ik ben geabonneerd op de Telegraaf.....moet ik hem nu opzeggen of gewoon "Foei" :lol:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan