• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ziggo blijft klanten verliezen

Berichten
1.385
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Liberty Global maakt jaarcijfers bekend: Ziggo blijft klanten verliezen

Ziggo – nu onderdeel van VodafoneZiggo – heeft ook in het vierde kwartaal van vorig jaar klanten zien vertrekken. Dit blijkt uit de jaar- en vierde kwartaalcijfers die Liberty Global vannacht bekend maakte.

24.000 klanten verloren

Ziggo verloor 24.000 klanten in het vierde kwartaal en boekte nog eens 10.500 klanten af ter correctie op eerdere cijfers. 16.900 r/tv klanten verlieten de Nederlandse kabelgigant in het vierde kwartaal (hier slechts 200 klanten gecorrigeerd). Het betekent dat de kabelaar in een jaar tijd 112.900 r/tv abonnees verloor.

Lees verder (Bron: MediaMagazine.nl): https://mediamagazine.nl/liberty-global-maakt-jaarcijfers-bekend-ziggo-blijft-klanten-verliezen/
 
re

En dat zal nog wel erger worden, omdat UPC de naam Ziggo verkwanselt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Gisteren even naar Ziggo steunpunt in Utrecht geweest want het lukt me niet mn WifiSpot in te stellen op mn android ondanks alle tips en aanwijzingen op de diverse fora. Reactie op het steunpunt? Nee meneer, daar beginnen we niet aan.
 

Bijlagen

  • IMG_0842.JPG
    IMG_0842.JPG
    452,8 KB · Weergaven: 210
Re

Ja nee dat begrijp ik, dat zou ook wel heel klantvriendelijk zijn geweest als ze dat wel hadden gedaan, zo iets doet UPC niet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
En dat zal nog wel erger worden, omdat UPC de naam Ziggo verkwanselt.

Helemaal mee eens 14 dagen te laat met betalen,nu acceptgiro en binnen 14 dagen betalen met 25 Euro boete als het niet binnen is.
Natuurlijk hebben ze daar recht op maar gelijk 25 euro boete ,nog nooit meegemaakt met alleen de naam Ziggo!
 
Als je niks na de fusie veranderd hebt, kan dit toch niet? In de oude Ziggo overeenkomst was dit toch niet? Anderzijds vraag je rechtsbijstandverzekering om advies.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ja heb een ander abonnement genomen, na 4 x een Horizon gehad te hebben weer naar mijn Humax 5200 met start abonnement ,maar met administratie is het gewoon een puinhoop.

Kijk wel na half jaar kan ik weg.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan