Ziggo is halsstarrig en de leiding bestaat uit nitwits. Alles moet volgens het boekje. Zo niet dan geen oplossing.
Een noodprocedure is er niet en Ziggo verschuilt zich achter Post.nl. .
Bij het afsluiten van een abonnement zeggen ze niet dat de afspraak die je maakt over de ingangsdatum variabel is. Deze is afhankelijk van de bezorging door PostNl van de hardware.
Ook al heb je afgesproken dat je per een bepaalde datum internet en tv krijgt, dan is die afspraak waardeloos.
Zelfs twee dagen.voor de afgesproken datum kunnen ze niet zeggen wanneer je over je abonnement kunt beschikken.
Idioterie ten top.
Ook het leveren van hardware om dit probleem op te lossen is niet mogelijk.
Ze blijven zich verschuilen achter PostNl en de datum van ingang moet je maar afwachten.
Bah bah wat een slecht bedrijf.
Een noodprocedure is er niet en Ziggo verschuilt zich achter Post.nl. .
Bij het afsluiten van een abonnement zeggen ze niet dat de afspraak die je maakt over de ingangsdatum variabel is. Deze is afhankelijk van de bezorging door PostNl van de hardware.
Ook al heb je afgesproken dat je per een bepaalde datum internet en tv krijgt, dan is die afspraak waardeloos.
Zelfs twee dagen.voor de afgesproken datum kunnen ze niet zeggen wanneer je over je abonnement kunt beschikken.
Idioterie ten top.
Ook het leveren van hardware om dit probleem op te lossen is niet mogelijk.
Ze blijven zich verschuilen achter PostNl en de datum van ingang moet je maar afwachten.
Bah bah wat een slecht bedrijf.