Ziggo biedt geen oplossing

rewijk57

Forum Gebruiker
Berichten
1
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Ziggo is halsstarrig en de leiding bestaat uit nitwits. Alles moet volgens het boekje. Zo niet dan geen oplossing.
Een noodprocedure is er niet en Ziggo verschuilt zich achter Post.nl. .

Bij het afsluiten van een abonnement zeggen ze niet dat de afspraak die je maakt over de ingangsdatum variabel is. Deze is afhankelijk van de bezorging door PostNl van de hardware.

Ook al heb je afgesproken dat je per een bepaalde datum internet en tv krijgt, dan is die afspraak waardeloos.

Zelfs twee dagen.voor de afgesproken datum kunnen ze niet zeggen wanneer je over je abonnement kunt beschikken.

Idioterie ten top.

Ook het leveren van hardware om dit probleem op te lossen is niet mogelijk.

Ze blijven zich verschuilen achter PostNl en de datum van ingang moet je maar afwachten.

Bah bah wat een slecht bedrijf.
 
Alle details ontbreken in dit verhaal maar als je toch een abonnement aanvraagt krijg je meestal vooraf de hardware.

En inderdaad is de bezorging van dat spul afhankelijk van postNL, als die langzaam zijn kan het wat langer duren. Als dat voor jou een probleem oplevert en je bijv. overstapt van de ene naar de andere provider of direct je internet nodig hebt dan zou ik daar rekening mee houden en 2 dagen overlap in calculeren.

Als je gebruik maakt van de overstap service, blijft jou oude verbinding meen ik in tact tot de nieuwe werkt. Als je zelf hebt opgezegd wordt dat mogelijk een ander verhaal.
 
Een afspraak is een afspraak. Nakomen van een afspraak is op zich al onzin omdat het een afspraak is. Een afspraak staat. Het is een overeenkomst die je beiden met instemming aangaat. Zeggen dat het de schuld van een andere partij is deugt niet. Als dat zo is kan je eigenlijk geen afspraak maken.
 
Terug
Bovenaan