• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ziggo begint met interactieve televsie

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Cyzor!
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
C

Cyzor!

Las het volgende bericht op digitalekabeltelevisie.nl.
digitalekabeltelevisie.nl zei:
Vandaag is op de Ziggo site de mogelijkheid verschenen om interactieve televisie te bestellen. Er wordt een installatie-pakket aangeboden voor € 428,95. Hoewel niet expliciet genoemd op de site gaat het om de Scientific Atlanta / Cisco Explorer 8455 DVB. In eerste instantie is deze decoder alleen beschikbaar voor een beperkt aantal klanten in het voormalige Casema-gebied. De decoder is voorlopig nog niet in de winkel te koop. Het betreft een decoder die geschikt is om HDTV weer te geven, en op te nemen op de ingebouwde harde schijf. Daarnaast zijn er Video On Demand (VOD) diensten mee mogelijk, ook in HD-kwaliteit.Die diensten komen ook meteen beschikbaar.
Met het pakket "Programma Gemist" is het mogelijk om te kijken naar programma’s van maximaal 10 dagen terug van Uitzending Gemist van de Publieke Omroep en een selectie uit tv-programma’s van SBS. Het pakket "Programma gemist" kost € 4,95 per maand.
Daarnaast is er het pakket "TV-theek" met daarin een selectie van films, tv-series en (kinder)programma’s. Een deel daarvan is in HD kwaliteit. Dit pakket kost € 9,95 per maand.

Bron: digitalekabeltelevisie.nl

EDIT:
Sorry had dit topic nog niet gezien: https://ziggo-gebruikers.nl/forum/forumdisplay.php?f=66

Gooi deze maar dicht dan...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan