E
Ed
Dan vind ik deze interessanter...Interview met directeur Bernard Dijkhuizen.
https://www.zdnet.nl/news.cfm?id=99755&mxp=105
Bron: ZDnet.nl
Edit: Sorry, had naar Ziggo Algemeen gemoeten.

Staat precies wat al veel vaker verteld is over het openstellen van het netwerk...
[ K N I P ]
Zo istie braaf... :no:
Laatst bewerkt door een moderator: