• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ziggo-baas gelooft niet in open netwerk

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Ed
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Dan vind ik deze interessanter... ;)

Staat precies wat al veel vaker verteld is over het openstellen van het netwerk...

Ziggo-baas gelooft niet in open netwerk
"KPN heeft alle concurrentie opgegeten"

Nogal grove schending van copyright wat je hier doet, zomaar een heel artikel copy/pasten. Alleen een link en evt. een korte samenvatting was netter geweest.

Staat inderdaad in het artikel wat de kabelaars al vaker verteld hebben, maar dat maakt het niet per se waar. Wel veel, maar zeker niet alle concurrenten zijn door KPN overgenomen. Ik heb zelf internet via Unet, en die gebruiken weer het netwerk van Bbned. Geen van beiden zijn door KPN opgekocht.
 
Staat inderdaad in het artikel wat de kabelaars al vaker verteld hebben, maar dat maakt het niet per se waar. Wel veel, maar zeker niet alle concurrenten zijn door KPN overgenomen. Ik heb zelf internet via Unet, en die gebruiken weer het netwerk van Bbned. Geen van beiden zijn door KPN opgekocht.
Niet allemaal, maar wel bijna allemaal. 9 op de 10 aanbieders zijn onderhuids KPN. En het zijn toch voornamelijk de grotere spelers op de ADSL markt die door KPN opgekocht zijn. Als ik zo een beetje google dan heeft Unet bijvoorbeeld nog maar een heel erg klein martkaandeel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan