• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ziggo App werkt niet

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Ceta
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
C

Ceta

Ik heb een Alles-in-1 abo maar de Ziggo app geeft bij de diagnose aan dat ik geen Alles-in-1 heb. Hoe kan dit? Ik kan dus geen TV kijken op de iPad.
 
Ziggo app werkt niet.

Hier ook.De app werkt niet meer op mijn ipad sinds de laatste update. Ik krijg de melding dat kijken alleen mogelijk is met een abo tv en internet. Nou dat heb ik al jaren. Hoe krijg ik dit voor elkaar. IOS 5.1.1 Geen jailbreak.

Gr. Maikel
 
Met een android zelfde probleem. Tablet geheel uitgeschakeld, dus niet in slaapstand, en een paar uur later werkte die wel.
 
Ik had gisteren hetzelfde. Heb opnieuw ingelogd en alles werkte weer.
 
Ik heb een Alles-in-1 abo maar de Ziggo app geeft bij de diagnose aan dat ik geen Alles-in-1 heb. Hoe kan dit? Ik kan dus geen TV kijken op de iPad.

Inmiddels werkt alles naar behoren. Administratief stond alles aan het begin nog niet juist ingesteld, vandaar dat het een paar dagen later wel lukte.
 
Hallo
Die app werkt NIET als je een geroot tablet hebt jammer genoeg

Wat geeft ziggo het recht dit te doen. :no:
Als je het vraag krijg je een antwoord dat er afspraken zijn met de aanbieders van de tv hierover

Weet iemand hoe je dit kan omzeilen? :giveup:

J.P.
 
Hallo
Die app werkt NIET als je een geroot tablet hebt jammer genoeg

Wat geeft ziggo het recht dit te doen. :no:
Als je het vraag krijg je een antwoord dat er afspraken zijn met de aanbieders van de tv hierover

Weet iemand hoe je dit kan omzeilen? :giveup:

J.P.

Het antwoord staat hier.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan