• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ziggo app opent met oude gebruiker , kan met nieuwe gebruikersnaam niet inloggen

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Coenraad
  • Startdatum Startdatum
C

Coenraad

sinds ik een nieuwe iPhone heb werkt de ziggi app niet meer.
Hij logt automatisch in met mijn oude gebruikersnaam . ( zakelijk abonnement )
Echter sinds 15 december heb ik een particulier abonnement met een nieuwe gebruikersnaam.
Op mijn oude telefoon werkte de app gewoon met mijn nieuwe gebruikersnaam maar nu op de nieuwe geeft hij mijn oude gebruikersnaam weer en kan ik met mijn nieuwe gebruikersnaam niet meer inloggen.
Kan iemand mij hiermee helpen ???
 
Gaan we je mee helpen. Wil je de App eens verwijderen en opnieuw installeren. Dan moet je weer gewoon je gebruikersnaam en wachtwoord invoeren in plaats van dat de oude wordt gebruikt. Laat nog even weten of het is gelukt. Succes!
 
Ditwerkt helaas niet.
Na opnieuw installeren verschijnt opnieuw de naam van het oude account
 
Op de android werkt het zo:
Start de apps.
Ga naar home.
Bij home staat waarschijnlijk o.a. je naam, klik daarop.
Daar kun je denk ik je account wisselen.
 
Terug
Bovenaan