C
Coenraad
sinds ik een nieuwe iPhone heb werkt de ziggi app niet meer.
Hij logt automatisch in met mijn oude gebruikersnaam . ( zakelijk abonnement )
Echter sinds 15 december heb ik een particulier abonnement met een nieuwe gebruikersnaam.
Op mijn oude telefoon werkte de app gewoon met mijn nieuwe gebruikersnaam maar nu op de nieuwe geeft hij mijn oude gebruikersnaam weer en kan ik met mijn nieuwe gebruikersnaam niet meer inloggen.
Kan iemand mij hiermee helpen
Hij logt automatisch in met mijn oude gebruikersnaam . ( zakelijk abonnement )
Echter sinds 15 december heb ik een particulier abonnement met een nieuwe gebruikersnaam.
Op mijn oude telefoon werkte de app gewoon met mijn nieuwe gebruikersnaam maar nu op de nieuwe geeft hij mijn oude gebruikersnaam weer en kan ik met mijn nieuwe gebruikersnaam niet meer inloggen.
Kan iemand mij hiermee helpen
