• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

ziggo alles in een pakket

Status
Niet open voor verdere reacties.
O

oene1990

hallo beste forum leden.

ik heb een tijd geleden een appartement gekocht daarbij heb ik gekozen voor een Ziggo alles in een pakket omdat het er leuk uit zag kwa prijs en optie,s vanaf het begin dat ik ziggo heb genomen heb ik niks anders dan aan de telefoon gehangen elke avond valt ongeveer 5 of 6 keer internet weg overdag ook wel maar meestal ben ik dan werken. nu hoorde ik achteraf dat het in dit apartementen complex alleen maar slechte ervaringen zijn met ziggo slechte service en internet is kloten ze kunnen er niks aan doen dus nu zit ik een jaar vast aan ziggo met slechte verbinding,

als u overweegt ziggo te nemen ik raad het heel erg af ik neem ziggo nooit weer.

mvg jeroen
 
En wat heeft de monteur gedaan die je natuurlijk hebt laten komen om dit op te lossen ??? (want het moet gewoon prima kunnen werken, ook in een appartementencomplex).
 
En wat heeft de monteur gedaan die je natuurlijk hebt laten komen om dit op te lossen ??? (want het moet gewoon prima kunnen werken, ook in een appartementencomplex).

de monteur is 1 keer geweest omdat het singaal idd slecht was en die Heeft er een nieuw kastje op gezet voor de inkomende kabel maar heeft verder niks geholpen
Mozilla/5.0 (compatible; MSIE 9.0; Windows Phone OS 7.5; Trident/5.0; IEMobile/9.0; NOKIA; Lumia 800)
 
Misschien is de bekabeling gewoon slecht in de hele flat?

dat zou zeer slecht zijn de apartementen zijn in 1990 gebouwt dus zijn nog niet zo oud en andere aanbieders schijnen wel goed te kunnen werken wat ik hier van bewoners hoor.
Mozilla/5.0 (compatible; MSIE 9.0; Windows Phone OS 7.5; Trident/5.0; IEMobile/9.0; NOKIA; Lumia 800)
 
de monteur is 1 keer geweest omdat het singaal idd slecht was en die Heeft er een nieuw kastje op gezet voor de inkomende kabel maar heeft verder niks geholpen
Mozilla/5.0 (compatible; MSIE 9.0; Windows Phone OS 7.5; Trident/5.0; IEMobile/9.0; NOKIA; Lumia 800)

En heb je toen weer de helpdesk gebeld om te melden dat het niets geholpen heeft ?

Wat bedoel je met uitvallen trouwens ? Gaat je hele modem offline of valt bijvoorbeeld alleen wifi weg ? (Ofwel valt het ook uit als je via een netwerk kabel werkt?)
 
andere aanbieders schijnen wel goed te kunnen werken wat ik hier van bewoners hoor.
Mozilla/5.0 (compatible; MSIE 9.0; Windows Phone OS 7.5; Trident/5.0; IEMobile/9.0; NOKIA; Lumia 800)
Maar die maken geen gebruik van de coax-infrastructuur van Ziggo cq haar voorganger @Home !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan