'k Ben nieuw op dit forum en hoop dat ik mijn vraag in het juiste forumonderdeel stel. Sinds een jaar maak ik gebruik van telefonie, TV en internet op het glasvezelnetwerk, via Lijbrandt.
Onlangs kwam een verkoper van Ziggo aan de deur. Hij deed een dermate interessant aanbod dat ik hier op in ben gegaan. Op mijn vraag of het hier het glasvezelnetwerk betrof antwoorde hij instemmend. Ziggo sluit nu ook glasvezel aan, zei hij. Dat is belangrijk, want de aansluitingen voor coax en telefoon zitten niet meer in mijn woning, heb ik hem ook laten zien. Was geen enkel probleem.
Maar nu wist mijn buurman mij vandaag te vertellen dat Ziggo niet op het glasvezelmodem aansluit, maar juist de oude coax- en telefoonaansluiting nodig heeft. Is dit zo? Want dan heeft de verkoper tegen mij gelogen. Gelukkig heb ik zijn naam enz, want dat staat op het aanvraagformulier wat ik kreeg. Op dit formulier en de bevestigingsbrieven die ik kreeg van Ziggo, wordt met geen woord over coax e.d. gerept.
Kan iemand mij vertellen wat juist is en of ik actie moet ondernemen richting Ziggo? De oude aansluitingen zitten nu dicht gesmeerd in een muur, 't was trouwens al niet veel meer. Een stukadoor is hierover heen gegaan met structuur. Ze zijn dus echt weg en onbruikbaar geworden. 'k Vind één groot glasvezelmodem wel genoeg, daar hoef ik niet ook nog een coax- en telefoonaansluiting naast.
Groet,
Gerard.
Onlangs kwam een verkoper van Ziggo aan de deur. Hij deed een dermate interessant aanbod dat ik hier op in ben gegaan. Op mijn vraag of het hier het glasvezelnetwerk betrof antwoorde hij instemmend. Ziggo sluit nu ook glasvezel aan, zei hij. Dat is belangrijk, want de aansluitingen voor coax en telefoon zitten niet meer in mijn woning, heb ik hem ook laten zien. Was geen enkel probleem.
Maar nu wist mijn buurman mij vandaag te vertellen dat Ziggo niet op het glasvezelmodem aansluit, maar juist de oude coax- en telefoonaansluiting nodig heeft. Is dit zo? Want dan heeft de verkoper tegen mij gelogen. Gelukkig heb ik zijn naam enz, want dat staat op het aanvraagformulier wat ik kreeg. Op dit formulier en de bevestigingsbrieven die ik kreeg van Ziggo, wordt met geen woord over coax e.d. gerept.
Kan iemand mij vertellen wat juist is en of ik actie moet ondernemen richting Ziggo? De oude aansluitingen zitten nu dicht gesmeerd in een muur, 't was trouwens al niet veel meer. Een stukadoor is hierover heen gegaan met structuur. Ze zijn dus echt weg en onbruikbaar geworden. 'k Vind één groot glasvezelmodem wel genoeg, daar hoef ik niet ook nog een coax- en telefoonaansluiting naast.
Groet,
Gerard.