Ziggo adepten

  • Onderwerp starter wimmie43
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
W

wimmie43

Je moet juist zorgen dat niet de Ziggo adepten, alles recht praten wat krom is het gaat er juist om wat de GEBRUIKER mag verwachten van Ziggo en dit met anderen lotgenoten de service ervaren en hulp verwachten.
 
Je moet juist zorgen dat niet de Ziggo adepten, alles recht praten wat krom is het gaat er juist om wat de GEBRUIKER mag verwachten van Ziggo en dit met anderen lotgenoten de service ervaren en hulp verwachten.
Ziggo adepten? Afgezien dat je daarmee waarschijnlijk bedoelt de mensen die een ander geluid laten horen dat niet in goede aarde valt? Kortom een verbod om ergens tegen in te gaan? Zou wel een heel erg eenzijdig discussieforum worden, niet? Ze bestaan overigens wel, wellicht dat men daar dan beter zijn verhaal kan deponeren.

Overigens stoort het me al dat er posters onder het credo "Ziggo adept" worden gevat. "Als je het er niet mee eens bent, dan ben je dus pro Ziggo en dat is ongewenst!" Ik zou dan liever de lieden die dit maar in stand blijven houden, eens een spiegel voor willen houden.

Neen, het lijkt me een heel slecht idee om mensen "aan te pakken" die een "tegendraadse" mening verkondigen. "Ik wil best discussiëren maar alleen met mensen die het met me eens zijn", dat kan toch niet de basis zijn?
 
Ziggo adepten?Neen, het lijkt me een heel slecht idee om mensen "aan te pakken" die een "tegendraadse" mening verkondigen. "Ik wil best discussiëren maar alleen met mensen die het met me eens zijn", dat kan toch niet de basis zijn?
:thumb up::thumb up::thumb up::thumb up::thumb up::thumb up::thumb up::thumb up::thumb up::thumb up::thumb up::thumb up::thumb up::thumb up::thumb up::thumb up::thumb up::thumb up:
 
Er hoeft van mij niemand AANGEPAKT te worden, alleen wilde ik er op wijzen dat er een aantal ADEPTEN zijn die alles RECHT proberen te praten wat KROM is, overigens een ADEPT zie ik als een blinde volger van een religie e.d. zonder zelf een mening te hebben (broodheer misschien, wiens brood men eet diens woord men spreekt ? ) misschien niet helemaal wat in het woordenboek staat ? kortom je mag blij zijn dat je klant van Ziggo mag zijn en niet zeuren, dit is het ware geloof AMEN.
 
Er hoeft van mij niemand AANGEPAKT te worden, alleen wilde ik er op wijzen dat er een aantal ADEPTEN zijn die alles RECHT proberen te praten wat KROM is, overigens een ADEPT zie ik als een blinde volger van een religie e.d. zonder zelf een mening te hebben (broodheer misschien, wiens brood men eet diens woord men spreekt ? ) misschien niet helemaal wat in het woordenboek staat ? kortom je mag blij zijn dat je klant van Ziggo mag zijn en niet zeuren, dit is het ware geloof AMEN.
Tja.. het zijn jouw woorden,maar jij plaatst mensen in hokjes,ik wil voor jou geen flamewar beginnen maar ik heb voor jou ook wel een hokje...
Er zijn ook een aantal mensen die alles krom willen praten wat recht is.
Bij de een is het glas half vol,bij de ander half leeg.
Ik zit er tussen in,dat noemen ze nuanceren.
 
Er hoeft van mij niemand AANGEPAKT te worden, alleen wilde ik er op wijzen dat er een aantal ADEPTEN zijn die alles RECHT proberen te praten wat KROM is, overigens een ADEPT zie ik als een blinde volger van een religie e.d. zonder zelf een mening te hebben (broodheer misschien, wiens brood men eet diens woord men spreekt ? ) misschien niet helemaal wat in het woordenboek staat ? kortom je mag blij zijn dat je klant van Ziggo mag zijn en niet zeuren, dit is het ware geloof AMEN.
Zoals hierboven aangegen, voor sommigen is het glas half leeg, voor sommigen half vol. Jij behoort duidelijk tot de categorie waarvoor het glas half leeg is, en evenmin ken jij ook maar enige vorm van nuance bij jou is alles enkel zwart en wit en bestaan er geen grijstinten.
 
Als je iemand een persoon vind die mensen in hokjes plaatst, doe je zelf hiermee het zelfde....


Er zijn mensen die vinden dat ZIGGO niet doet wat het beloofd en weinig goed vinden van het gevoerde beleid.
En er zijn mensen die het allemaal weinig problematisch vinden wat ZIGGO allemaal wel of niet doet.

Dat wil niet zeggen dat mensen die het allemaal wel billijken alles mogen zeggen, en kritische mensen alles maar moeten nuanceren, of in het perspectief moeten plaatsen van de mensen die het allemaal wel aardig vinden gaan.

Misschien is het eens tijd om de goedpraterij te nuanceren, ipv dit alleen te eisen en te vragen van kritische mensen.

Zolang iedereen netjes blijft tegen elkaar mag een discussie best verder gaan dan perfect en pietje precies exact over "het topic"

Als ik in een onderwerp over blokkerige tv opmerk dat sinds die tv storing ook mijn telefoon en internet slecht werken beginnen mensen al te roepen OF TOPIC.

Je kan iets ook TE ver doorvoeren.
Afgelopen week lag alles er hier uit, 2 dagen storing.
Moet ik dan ondanks dat ik een bundel heb over telefoon, internet, en tv alles apart gaan beschrijven op dit forum ?

Net als mensen die vergelijkingen gaan zitten maken met andere bedrijfsmodellen, ook dat is dan eigenlijk off topic.

Als ik iets slecht vind bij ZIGGO, wil ik niet als antwoord "ja maar bij UPC is het nog erger"

Ook ben ik wel benieuwd hoe de ZGV over een paar jaar gaat heten, ZIGGO zal zichzelf dan wel weer verkopen aan een ander, en begint het hele spelletje weer opnieuw.

GEDULD, we zijn net begonnen, geef ons eerst wat tijd, heeft u uw modem al gereset ?!

Dit alles is natuurlijk maar mijn mening.
 
@ Excaliber

Dit is precies de reactie die ik verwachte, bij jouw is het altijd WIT wat Ziggo betreft. erg kortzichtig en geen gevoel voor realiteit.
 
Dit topic is afgesplitst van het topic over verbeteringen tbv de moderatie.

Echter vormt wel degelijk daar onderdeel van. De "verwijten" die mensen telkens treffen wanneer ergens tegenin wordt gegaan zijn nogal sfeer bepalend op dit forum. Ook daar zou ik graag zien dat men zich met wat meer begrip naar elkaar toe opstelt. Echter valt dat niet te bereiken met andere forumregels of een betere indeling.

Meest treffende is en blijft dat deze situaties worden ingegeven door het niet willen of kunnen accepteren dat er anders wordt gedacht en heel vaak uitmonden in een "veroordeling".

Over en weer beargumenteren van elkaars gelijk of ongelijk brengt geen stap nader tot elkaar. Standpunten verharden en de sfeer raakt verziekt. Het is alsof "emoties kleurenblindheid veroorzaken". Emoties die onstaan vanuit "ik heb gelijk" en "waarom is die ander maar niet tot inzicht te bewegen?" maken de wereld opeens zwart/wit. Kortom men kan niet meer communiceren. Desondanks wil men het niet opgeven....

Ook als mod overkomt het mij regelmatig dat ik, handelend vanuit een bepaalde overtuiging, wordt geconfronteerd met de gevolgen van mijn keuzes en terug moet keren op mijn stappen. De ene keer omdat iemand gewoon hardstikke gelijk heeft, de andere keer omdat je geen trek hebt in eindeloos gedelibreer. Dat laatste heet relativeren en ook je afvragen "is het wel de moeite waard om je eigen standpunt koste wat het kost overeind te houden?"

Ondanks dat we als mensen ons willen onderscheiden van de massa redeneren we toch vanuit tegenstanders en medestanders, vanuit "uit" en "thuis" cq. vanuit "zij" en "wij". WIJ is goed, ZIJ is niet goed. WIJ is vertrouwd, ZIJ maken me in wezen onzeker.

De een zal zich opsluiten, de ander stelt zich onverzettelijk op of zoekt zelfs de confrontatie naarmate men zich sterker voelt.

Ieder moet voor zich natuurlijk weten in hoeverre men bereid is voor zijn principes, standpunt of mening te gaan staan. Wat ik slechts wil meegeven is "Wat is het je waard, wat denk je ermee te bereiken?" In praktijk blijkt het meestal slechts om "het laatste woord krijgen te gaan" omdat de ander afhaakt. Hoe zoet smaakt eigenlijk de overwinning als je "het gelijk afdwingt?"

Op dit forum propageren wij dat je een beetje respect toont voor elkaar. Daarbij veroordeel geen lieden die een andere mening zijn toegedaan, hoe belachelijk en fout je die ook vindt. Ben je het ergens niet mee eens, kom dan met argumenten, maar blijf dan niet in allerlei varianten (te pas en onpas) eindeloos je standpunt herhalen, daar schiet je niets mee op. Het leidt alleen maar tot irritatie over en weer. Lukt het niet om je gelijk te halen stop er dan gewoon mee.
 
Als ik iets slecht vind bij ZIGGO, wil ik niet als antwoord "ja maar bij UPC is het nog erger"
En daar leg je voor een groot deel de vinger op de zere plek.

Als jij een probleem met Ziggo hebt wil je niet horen dat het elders nog erger is, of horen dat er mensen zijn die geen problemen hebben met Ziggo.

Echter gerelativeerd kan (hoeft dus niet) zo'n antwoord juist wel op zijn plaats zijn om alles in perspectief te zien en niet zwart/wit, desondanks dat je het liever niet wilt horen en het jou op dat moment tegenstaat.
Als je dat echt niet wilt horen moet je niet reageren in een topic op een discussie forum, want dan kan je ook reacties verwachten die je liever niet zou lezen. En er zijn mensen die iedereen die op zo'n moment iets anders verkondigd dan men wil horen in het hokje van Ziggo Adept plaatst.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan