• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ziggo 3in1 snel up and running

  • Onderwerp starter Onderwerp starter The_Hees
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
T

The_Hees

Vandaag het pakket geïnstalleerd en na wat geharrewar over de aktiveringsprocedure fullspeed up and running. Het moet gezegd, ze hebben wel geleerd bij Ziggo want de telefonische ondersteuning bij de modemactivering was snel en adequaat zonder lange wachttijd. Na de afgesproken 10 minuten stroom van het modem weer aangesloten en alles werkte perfect.:applause:
 
Dat is zeker fijn, bij ons gaat het maandag aangesloten worden, hopen dat het meteen goed werkt!:grin:
 
Ook hier een zeer positieve ervaring, vanochtend ai1 extra aangesloten en het werkte meteen :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan