Ziggo 10 dagen down, 20 euro compensatie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
R

RutgerB

Ik wilde alleen even kwijt dat ik de compensatie van Ziggo er schraal vind.

Ik heb het Z2 abbonement van Ziggo.
Vorige maand was de complete internet, televisie en telefonie verbinding voor 10 dagen weg. Het heeft een week geduurd voordat er een monteur langs kwam om het op te lossen.

Vandaag de helpdesk gebeld over compenstatie, die boden maar 20 euro compensatie ipv de 53 euro die ik per maand betaal wat ik erg weinig vond gezien het aantal telefoontjes naar Ziggo.
 
Ik wilde alleen even kwijt dat ik de compensatie van Ziggo er schraal vind.

Ik heb het Z2 abbonement van Ziggo.
Vorige maand was de complete internet, televisie en telefonie verbinding voor 10 dagen weg. Het heeft een week geduurd voordat er een monteur langs kwam om het op te lossen.

Vandaag de helpdesk gebeld over compenstatie, die boden maar 20 euro compensatie ipv de 53 euro die ik per maand betaal wat ik erg weinig vond gezien het aantal telefoontjes naar Ziggo.

Ik zou gewoon blij zijn dat het weer werkt. :)
 
Ik wilde alleen even kwijt dat ik de compensatie van Ziggo er schraal vind.

Ik heb het Z2 abbonement van Ziggo.
Vorige maand was de complete internet, televisie en telefonie verbinding voor 10 dagen weg. Het heeft een week geduurd voordat er een monteur langs kwam om het op te lossen.

Vandaag de helpdesk gebeld over compenstatie, die boden maar 20 euro compensatie ipv de 53 euro die ik per maand betaal wat ik erg weinig vond gezien het aantal telefoontjes naar Ziggo.

Je was toch niet de hele maand plat, dus wat is het probleem. De niet bruikbare dagen heb je vergoed gekregen. Het gaat om een consumentencontract neem ik aan, niet zakelijk dus, en dan kun je geen 'vervolgschade' claimen. Ziggo heeft derhalve netjes naar rato gecompenseerd.

Dat het 10 dagen heeft geduurd om een storing op te lossen is een ander verhaal echter ... :rolleyes:
 
Behalve dat Ziggo normaal gesproken, mits in redelijkheid en aantoonbaar, ook de belkosten vergoed naar de helpdesk als telefonie er uit ligt en je dus niet met het gratis 1200 kan bellen.
 
Behalve dat Ziggo normaal gesproken, mits in redelijkheid en aantoonbaar, ook de belkosten vergoed naar de helpdesk als telefonie er uit ligt en je dus niet met het gratis 1200 kan bellen.

Klopt inderdaad, zelfs een keer belkosten teruggekregen omdat ik een extra tv pakket niet via de website kon uitzetten en dit dus noodgedwongen via de helpdesk moest doen. Ziggo is dus zeker niet per definitie onredelijk.
 
Haha, ok ok. Het vervelendste vond ik inderdaad dat het een week heeft moeten duren voordat de monteur kwam.
 
Behalve dat Ziggo normaal gesproken, mits in redelijkheid en aantoonbaar, ook de belkosten vergoed naar de helpdesk als telefonie er uit ligt en je dus niet met het gratis 1200 kan bellen.

Als ik 53 euro terugreken naar 17 euro voor 10 dagen kun je zeggen dat daar nog 3 euro belkosten bij zitten. Ongeveer :-P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan