• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Zggo itv/on demand

  • Onderwerp starter kingkong
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
K

kingkong

Hallo

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Ik ben vh weekend verhuist, en op het vorig adres alles pico bello, maar eenmaal op het nieuwe adres foute boel:

Zodra ik met itv of Ziggo on demand, geef het een naampje :cool:, verbinding maak, dan ga ik direct naar een film. Kortom, er komt geen menu in beeld.
Als ik weer uit ga, en weer verbind, kom ik zomaar in een andere film terecht, maar dus nooit in het menu :sad:

Kortom, ik kan er niks meer mee

Ik heb ziggo gebeld, en wat stappen doorlopen, maar die weten het ook niet en zeggen nu dat mijn humax defect is. Lekker makkelijk :evil:

Anyone?
 
Heb je de smartcard van je Humax ook laten aanpassen op het nieuwe adres, postcode en Huisnr.

Van ver is e.a. moeilijk te bekijken, maar sluit de Humax eens rechtstreeks aan op de AOP (binnen komende huis aansluiting).
Bekijk je signaalsterkte op beide posities, geef daarvan info door en vertel a.u.b. alles uitgebreider.
Ook de locatie waar je nu woont kan een oorzaak zijn, nieuw of oud huis etc.

Gerard.
 
Doet mij denken aan een topic hier, uit het verre verleden, waarbij dit voor komt als er geen vrije itv-stream beschikbaar is.
Als dat zo is dan ligt de oplossing bij ziggo maar overtuig de HD maar eens dat dit het probleem zou kunnen zijn. Wellicht kan Anoniem z'n licht hierover laten schijnen?


Hallo

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Ik ben vh weekend verhuist, en op het vorig adres alles pico bello, maar eenmaal op het nieuwe adres foute boel:

Zodra ik met itv of ziggo on demand, geef het een naampje :cool:, verbinding maak, dan ga ik direct naar een film. Kortom, er komt geen menu in beeld.
Als ik weer uit ga, en weer verbind, kom ik zomaar in een andere film terecht, maar dus nooit in het menu :sad:

Kortom, ik kan er niks meer mee

Ik heb ziggo gebeld, en wat stappen doorlopen, maar die weten het ook niet en zeggen nu dat mijn humax defect is. Lekker makkelijk :evil:

Anyone?
 
T word nu nog gekker.

Net waagde ik nog een poging, en waarempel, ik kwam in het hoofdmenu, maar tot mijn grote schrik begon het de menus door te lopen terwijl ik geen knop aan raakte.

Vervolgens werden alle menus afgelopen en werd er voor de serie levenslied gekozen, en die staat nu dus aan. Als ik uitlog en weer inlog,ja hoor, levenslied. :roll:

Kortom. Naar mijn idee zit er dus iemand anders op mijn lijn??

Supervaag dit!!
 
Niet jouw lijn, je hebt geen gegeven lijn. Maar de streams voor itv zitten bij jou blijkbaar vol. Mijn voorgaande advies (anoniem pb'n) blijft staan.

T word nu nog gekker.

Net waagde ik nog een poging, en waarempel, ik kwam in het hoofdmenu, maar tot mijn grote schrik begon het de menus door te lopen terwijl ik geen knop aan raakte.

Vervolgens werden alle menus afgelopen en werd er voor de serie levenslied gekozen, en die staat nu dus aan. Als ik uitlog en weer inlog,ja hoor, levenslied. :roll:

Kortom. Naar mijn idee zit er dus iemand anders op mijn lijn??

Supervaag dit!!
 
Ik weet dat het afgezaagd klinkt, maar heb je al eens geprobeerd de decoder naar de fabrieksinstellingen terug te zetten (wel even opletten dat je niet per ongeluk de schijf formatteert). Ik denk dat je decoder een verkeerde serving area door geeft aan de servers, het beeld voor jouw decoder verschijnt dan ergens anders in het netwerk en jij ziet dan wat er toevallig op datzelfde kanaal in jouw gebied wordt uitgezonden.
 
Ik had ziggo weer gebeld, en die adviseerden idd terug naar fabrieksinstellingen, en dat was de oplossing :applause:

Iedereen bedankt voor de adviezen iig :thumb up:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan